Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hva ka man få for en brugt mosquito 16" pige cykel??
Bare sådan af ren nysgerrighed! Vh stine
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi leder efter cykel til min datter, og har lige købt til min søn. Priserne for børnecykler ligger omkring 250-400,-
StineW79 skriver: Hva ka man få for en brugt mosquito 16" pige cykel?? Bare sådan af ren nysgerrighed! Vh stine
Kigger man på dba og søger på pigecykel 16" så ligger priserne typisk fra 100-500 kr.
Enkelt højere.
Benjamins'mor skriver: Vi leder efter cykel til min datter, og har lige købt til min søn. Priserne for børnecykler ligger omkring 250-400,-
Tak for svar.
Hvor stor er cyklen til jeres dreng, og hva gav i for den? Vh stine
Diosa85 skriver: Kigger man på dba og søger på pigecykel 16" så ligger priserne typisk fra 100-500 kr. Enkelt højere.
Må lige ind og tjekke om der er nogen, der minder om og se hva de koster.
Tak for svar. Vh stine
Hvis den er flot stand så 500kr og især pga mærket det er et dyrt mærke
Jeg har lige købt den flotteste 16 tommer cykel til Johanne for sølle 100 kr, syntes sælger snød sig selv men jeg brokkede mig da ikke
Tror prisen afhængigere af stand og mærke. Kender ikke lige købsprisen på sådan en som din . Men vil tro alt imellem 200-400 for en brugt cykel i den str. Prøv evt at tjekke dba / G&G og der er cykler i samme mærke og se hvor de ligger prismæssigt
Jeg kender to, som har den samme cykel til salg, dog er den ene hvid.
Men den ene familie forlanger 500 for den.
Den anden familie forlanger 200 for den.
Jeg selv mener man kan tage 200 300 for den, ligegyldigt mærke.
super flot cykel
B&J skriver: Hvis den er flot stand så 500kr og især pga mærket det er et dyrt mærke
Altså man ka self se den har været i brug, men syntes den er i fin stand. Der er ik noget der er i stykker eller mangler osv.
Men syntes godt nok det er svært at vide hva folk vil gi! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128