På med varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Diana...

Vi er os begynd og fyre lidt op nogen steder bla stuen det jo bare blevet MØG kold men synes godt nok det tidligt vi tænder i år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

FrkC

Vi har haft varme på i en lille måned tror jeg, men det er faktisk kun neden under for der er gulvvarme så det fiser rundt i hele huset Og så self badeværellset er der oss lidt varme på  Soveværelset er pisse koldt, så har overvejet at tænde en anelse.. Sys bare det er så dejligt at sove når der er holdt og man så rigtig ska putte

Anmeld

29. september 2009

lonemus

malou skriver:

AIRCON?????? er i eskimoer i jeres fritid

knus

Ja, det skulle man næsten tro
Nej, men vi bor i et helt nyt hus med store glasvinduer i stuen, hvor der hele tiden er sol. Og nye huse holder bare godt på varmen, må vi sande

Anmeld

29. september 2009

DK

Vi har i ca. 14 dage haft gang i brændeovnen. Vores hus er jo meget åbent, så brændeovnen kan sagtens varme det hele op.

Vi tænder af princip ikke for radiatorerne/gulvvarmen i badeværelset før efter efterårsferien Og derefter kun sparsomt. Men det er nu også kun fordi at brændeovnen kan varme hele hytten op.

Mikkels forældre har en fyrretræsplantage, hvor flere træer er gået ud og helt tørre. Så dem fælder vi selv, og hugger og stabler og flytter brændet, så det giver varmen flere gange herhjemme!! Jeg bruger motorsaven til at skære træet i "skiver", Mikkel hugger med øksen, og så stabler jeg det i fine stakke, når han er kommet lidt bagud!!

Det er nok også derfor at vi ikke er så vilde med at fyre med olien generelt, da brændet er "gratis", undtagen for vores overarme, he he...

Anmeld

29. september 2009

LineD

Herhjemme har vi sparevanter på Vi håber og satser på vi kan pakke os ind indtil i hvertfald bettemanden bliver født (FORHÅBENTLIG ikke senere end 1 dec. Brrrrrrrr!!!) ....

Jeg har dog været snottet den sidste måned og går med store striktrøjer, strømpebukser under bukserne og varme futtere på....
Så for min skyld burde vi tænde nu... men næææh nej mener manden, vi kan godt vente....

Knus Line, der vågnede op til 14 grader i soveværelset

Anmeld

29. september 2009

Louise mortil4

vi har tændt op og har haft det i ca 14 dage nu, men mest kun hver 2 dag, der er kun tændt for rediatorene i stuen (kun rediator og kun på 2) og på badeværelset. vi har altid vinduet stående åbent i soveværelset da vi elsker at sove i kulde, ungernes værelser er fint varme uden at ha tændt rediatorene. Men vi er også afhængig afat ha tændt fyret  for at få varmt vand, men det skal vi helt sikkert at lavet om.

Anmeld

29. september 2009

malou

Diana... skriver:

Vi er os begynd og fyre lidt op nogen steder bla stuen det jo bare blevet MØG kold men synes godt nok det tidligt vi tænder i år 

ja synes godtnok også det er møgkoldt.... lige mine ord...

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

Vi har forlængst fået varme på... Jeg er sådan en der går og fryser konstant...

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

Vi er så småt begyndt hjemme hos os, Emils værelse er så det med mest varme da det ligger ud til gavlen.
Tror også lige jeg frøs til is da jeg var over og aflevere ham her i morges

Anmeld

29. september 2009

Berg

Vi kan lide det koldt, så vi venter lidt.
Render altid rundt med bare fødder.

Starter nok snart med at fyre lidt i brændeovnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.