På med varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. september 2009

malou

uffffffffffffff... synes nu her var lidt koldt imorges da jeg stod op..... såh... tror ikke vi venter sålænge endnu med at tænde så småt for varmen. Vi bor også i et 1 planshus så vi har jo ingen varme nedefra...

Hvad med Jer... hvornår tænder i?

knus malou som lignede en ismand kl.6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Honningblomst

uffffffffffffff... synes nu her var lidt koldt imorges da jeg stod op..... såh... tror ikke vi venter sålænge endnu med at tænde så småt for varmen. Vi bor også i et 1 planshus så vi har jo ingen varme nedefra...

Når vi fryser, så er det på med varmen....jeg gider ikke gå og pakke mig vildt ind for det.
Så her blev der tændt på badeværelset og i køkkenet i forgårs...
Knus..

Anmeld

29. september 2009

christina2412

hold da op har i slet ikke haft tændt endnu

vi har nu altså fyret op i brænde fyret hver dag nu de sidste 14 dage ihvertfalt. kun lige så kedel er kommet op på 80grader, det vil sige ca en kurv fuld brænde.

uha jeg var død af kulde hvis vi ikke havde haft tændt op endnu

skal lige siges, vi har to hunde, og vi tit har døren stående åben.

men det er jo slut nu den lille kommer her i nov
christina 33+5

Anmeld

29. september 2009

Janep

her har der være tændt for varmen i en uge tror jeg.. men vi bor så os i et gammelt hus på 1 sal og der bord inden nedenunder såh

Anmeld

29. september 2009

malou

Eva skriver:

Når vi fryse, så er det på med varmen....jeg gider ikke gå og pakke mig vildt ind for det.
Så her blev der tændt på badeværelset og i køkkenet i forgårs...
Knus..

Vi har desværre bare nogle virkelig gamle el.radiatorer (man bruger el i Sverige) i stuen... det er de sidste vi mangler at skifte... så det skal lige gøres MEGET snart inden vi tænder... ellers BANKER de derud af de 2 oldinge

men klart jeg tænder meget snart... ufffff

Anmeld

29. september 2009

SaNiNa

Vi tændte for varmen i sidste uge men her er osse meget fodkoldt og når Nicklas ligger på gulvet skulle der jo helt ikke være mega koldt.

vi plejer først at tænde for varmen i slutningen af november først i december...

men som sagt min søn skulle ikke have træk så han kunne risikere at blive syg.

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
vi er begyndt at fyre op i brændeovnen om aftenen (så er der stadig varmt næste morgen), men tror ikke der går længe før vi tænder lidt for nogle radiatorer...

Anmeld

29. september 2009

lonemus

Vi har endnu ikke tændt for varmen - kun en smule på børneværelserne.
I resten af huset har vi det stadig meget varmt så snart solen skinner lidt - vi kører stadig med aircondition om natten for at kunne holde varmen ud

Anmeld

29. september 2009

LotteGabriella

malou skriver:

hmm altså Brian har tændt op i brændeovnen fra morgenen af den sidste uge, så lillepigen og jeg ikke skulle fryse, når vi stod op DEJLIGT

Det er bare så super hyggeligt at stå op til en knitrende ild

Anmeld

29. september 2009

malou

lonemus skriver:

Vi har endnu ikke tændt for varmen - kun en smule på børneværelserne.
I resten af huset har vi det stadig meget varmt så snart solen skinner lidt - vi kører stadig med aircondition om natten for at kunne holde varmen ud

AIRCON?????? er i eskimoer i jeres fritid

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.