Rockertand skriver:
Må jeg lige have lov at vende den rundt...
Du blev allerede gravid efter 4 måneder, flot og fint i forhold til statistikkerne.
Der er nu gået 8 måneder - ærgerligt, men stadig normalt, mange unge kvinder prøver det samme og venter meget længere.
Du er ikke purung, men stadig fint fertil - hvis du ikke fejler noget.......eller din mand gør, for du bærer altså ikke ventetiden på dine skuldre alene!
Der er så meget snak om fertilitet og alder - men reelt set er opmærksomheden på det meget større end problemet er, nej der fødes ikke så mange børn af ældre kvinder, men der er heller ikke så mange kvinder i den alder, der ønsker børn, så undersøgelsesgrundlaget er allerede usikkert alene på antal.
Du skal nok nå i mål, det kræver lidt mere tålmodighed og hvis det giver ro, så bliv udredt, men mon ikke det sker lige om lidt.
Mvh. Mor som 33-årig (første cyklus), 36-årig (3. cyklus), 38-årig (tog 3 uger) og lille upser som 41-årig.
Grunden til at jeg stresser lidt er nok at min mand ikke ønsker at blive en gammel far. Så vi havde snakket om at det gerne skulle være i år. Det har nok stresset mig ubevidst.
Jeg er gået i gang med at spise mere sundt og håber at hvis der ryger et par kilo at det så kommer til at ske snart..