Scanning 7+0 i morgen meget nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2016

Natteravnen

Årgangs Mor skriver:

Sikke dejligt at høre stort tillykke 

Mange tusinde tak 

Er så lettet og glad  Ja der kan sgu stadig gå ting galt, men nu ved vi at der er et forster og at der er noget, hvilket er det vigtigste for os.. Så ved jeg også at det altså ikke gør noget at pletbløde lidt brunt, og kan affinde mig med at jeg nok bare er en af dem som kommer til at bløde lidt  Tak fordi du gav dig tid til at skrive herinde til mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2016

Kløver

Natteravnen skriver:

Mange tusinde tak 

Er så lettet og glad  Ja der kan sgu stadig gå ting galt, men nu ved vi at der er et forster og at der er noget, hvilket er det vigtigste for os.. Så ved jeg også at det altså ikke gør noget at pletbløde lidt brunt, og kan affinde mig med at jeg nok bare er en af dem som kommer til at bløde lidt  Tak fordi du gav dig tid til at skrive herinde til mig 

Ja bekymringer er der nok af, men chancerne for det går godt er jo store. Så nyd i det endelig hvornår har du termin 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Natteravnen

Årgangs Mor skriver:

Ja bekymringer er der nok af, men chancerne for det går godt er jo store. Så nyd i det endelig hvornår har du termin 

Hehe ja det er jo det!  Så det gider jeg virkelig ikke for meget ud i..  Jeg er rigtig glad og nyder  det i dag, og har planer om at fortsætte ud af den sti 

Foreløbig d. 4. marts 

Hvad med dig!? Hvad er din historie !? 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Kløver

Natteravnen skriver:

Hehe ja det er jo det!  Så det gider jeg virkelig ikke for meget ud i..  Jeg er rigtig glad og nyder  det i dag, og har planer om at fortsætte ud af den sti 

Foreløbig d. 4. marts 

Hvad med dig!? Hvad er din historie !? 

Sikke en dejlig dato, havde termin 3 marts med min den ældste  

min historie? Hvad tænker du på  

Anmeld Citér

11. juli 2016

Natteravnen

Årgangs Mor skriver:

Sikke en dejlig dato, havde termin 3 marts med min den ældste  

min historie? Hvad tænker du på  

Nå hvor fint 

Jeg har fødselsdag d. 16 marts, så den må gerne komme lidt før.. Så hvis det viser sig at det er en slower jeg har derinde, som bare er lige langsom om det, så jeg faktisk er 7+0 i dag ville det ikke gøre noget 

Ja altså hvad du laver herinde på baby.dk. Om du er gravid, prøver at blive gravid, har børn osv. som du nu nævnte at du har 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Kløver

Natteravnen skriver:

Nå hvor fint 

Jeg har fødselsdag d. 16 marts, så den må gerne komme lidt før.. Så hvis det viser sig at det er en slower jeg har derinde, som bare er lige langsom om det, så jeg faktisk er 7+0 i dag ville det ikke gøre noget 

Ja altså hvad du laver herinde på baby.dk. Om du er gravid, prøver at blive gravid, har børn osv. som du nu nævnte at du har 

Nåååå jeg har været her siden 2009 og har 4 børn fra 11-12-14-15 vi skal ikke have flere men synes det er et hyggeligt forum herinde, for det meste ihvertfald er hyggeligt at følge både graviditeter og de små, nogle har jo været her længe og så er det altid rart at dele erfaringer og man kan hjælpe hinanden herinde med de erfaringer man nu har der er næsten altid en som har et godt råd eller gode tips  

Anmeld Citér

11. juli 2016

Babilooo

Natteravnen skriver:

Er kun glad for at du er ærlig, men det virkede meget som en konstatering i stedet for en tanke når du startede med "desværre"..

jeg har pletblødt lidt brunt on and off i 1,5 uge og var som sagt til endnu en udvendig scanning i dag. Alt ser så flot ud og lægen var meget glad. Jeg er blevet sat 5 dage tilbage så i stedet for 7+0 er jeg 6+2 så vi kunne Ikke se hjerteblink men vi kunne endelig se en lille hvid prik som er fosteret så vi er meget lettet og glade

Desværre var rette mod dit spørgsmål om vi havde gode råd.

stort tillykke med sin scanning.. Dejligt  

Undrer mig dog stadigvæk over at de vælger en udvendig scanning?? 

Jeg pletblødte også i starten - ofte er de sarte slimhinder. Det at I ikke kunne se foster passer jo fint med at du er sat tilbage.

Anmeld Citér

11. juli 2016

Natteravnen

Årgangs Mor skriver:

Nåååå jeg har været her siden 2009 og har 4 børn fra 11-12-14-15 vi skal ikke have flere men synes det er et hyggeligt forum herinde, for det meste ihvertfald er hyggeligt at følge både graviditeter og de små, nogle har jo været her længe og så er det altid rart at dele erfaringer og man kan hjælpe hinanden herinde med de erfaringer man nu har der er næsten altid en som har et godt råd eller gode tips  

Ej hvor skønt med så mange børn 

Ja det er det da .. Ja erfaringer fra jer kloge hoveder er virkelig godt! Det sætter jeg i hvert fald stor pris på ..

Anmeld Citér

11. juli 2016

Natteravnen

Smølfine123 skriver:

Desværre var rette mod dit spørgsmål om vi havde gode råd.

stort tillykke med sin scanning.. Dejligt  

Undrer mig dog stadigvæk over at de vælger en udvendig scanning?? 

Jeg pletblødte også i starten - ofte er de sarte slimhinder. Det at I ikke kunne se foster passer jo fint med at du er sat tilbage.

nåå hehe okay  Ja det er virkelig dejligt 

Det er hos min egen praktiserene læge at jeg er blevet scannet, og han har jo ikke en indvendig scanner. Det er derfor  Derudover er hans maskine såååå oldnordisk, altså helt sindssyg meget, så på den måde ved jeg også at hvis man tog til en scanningsklinik, som har nyere maskiner + scannere til indvendig scanning så ville man nok kunne se mere 

Ja lige præcis. Så har jeg jo været 5+2 på det tidspunkt, og med en udvendig scanning på det tidspunkt, så er oddsne sgu ikke gode haha 

Det lader til at der faktisk er mange som pletbløder.. inden man bliver gravid lyder det som noget virkelig lort at bløde, men det virker til at der er mange som pletbløder (nogle gange også mere end det) og stadig føder sunde og raske børn 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Kløver

Natteravnen skriver:

Ej hvor skønt med så mange børn 

Ja det er det da .. Ja erfaringer fra jer kloge hoveder er virkelig godt! Det sætter jeg i hvert fald stor pris på ..

He he ja folk har også kaldt barnedåbens for årlig familiefest ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.