Scanning 7+0 i morgen meget nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
21 svar
10 synes godt om
10. juli 2016

Natteravnen

Hej alle 

Jeg ville blot lige dele mine tanker med jer 

Jeg er første gangs gravid og har pletblødt brunt on and off i 1,5 uges tid nu. Jeg var til udvendig scanning sidste mandag hos min egen læge, hvor jeg var 6+0 pga. nervøsiteten fra blødningerne. Han kunne ikke se noget foster, men kunne se blommesækken, at den sad i livmoderen og kunne se graviditeten (altså noget derinde).. 

Han bedte mig om at komme tilbage om en uge, som jo så ENDELIG er i morgen hvor jeg er 7+0 og vi skal kunne se et foster + et hjerte..

Jeg er simpelthen så nervøs, at det ikke er til at holde ud  Har i nogle gode råd?

Knus knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

Babilooo

Desværre.. Hos mig så de foster og hjerteblink ved 6 +0.

hvis de ikke kunne se foster ved 6+0 ville jeg enten tro at du er kortere henne eller at det ikke udvikler sig (når du siger du har blødt)

held og lykke

Anmeld Citér

10. juli 2016

Maalene

Kan godt forstå du er nervøs - vil bare ønske dig alt mulig held og lykke 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Natteravnen

Smølfine123 skriver:

Desværre.. Hos mig så de foster og hjerteblink ved 6 +0.

hvis de ikke kunne se foster ved 6+0 ville jeg enten tro at du er kortere henne eller at det ikke udvikler sig (når du siger du har blødt)

held og lykke

Det var da en dejlig positiv kommentar.. Lige hvad jeg havde brug for 

Har efterfølgende læst mange som ikke har kunne se noget foster 6+0 ved en udvendigt scanning hos egen læge, men tak.. 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Natteravnen

Maalene skriver:

Kan godt forstå du er nervøs - vil bare ønske dig alt mulig held og lykke 

Tusinde tak 

Det får jeg brug for 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Kattha

Der er ikke andet for end at håbe på det bedste, krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Babilooo

Natteravnen skriver:

Det var da en dejlig positiv kommentar.. Lige hvad jeg havde brug for 

Har efterfølgende læst mange som ikke har kunne se noget foster 6+0 ved en udvendigt scanning hos egen læge, men tak.. 

Sorry.. Det var ikke for at være negativ. Men du skriver de ikke kunne se noget og at du har blødt.

Jeg overså at det var udvendig scanning - det er ret svært med udvendige scanninger så tidligt. Mærkeligt at de ikke skanner indvendigt.... Så er det lettere at se noget. .. Det tæller jo i den positive retning. 

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

11. juli 2016

Natteravnen

Sorry.. Det var ikke for at være negativ. Men du skriver de ikke kunne se noget og at du har blødt.

Jeg overså at det var udvendig scanning - det er ret svært med udvendige scanninger så tidligt. Mærkeligt at de ikke skanner indvendigt.... Så er det lettere at se noget. .. Det tæller jo i den positive retning. 

Held og lykke med det hele

Er kun glad for at du er ærlig, men det virkede meget som en konstatering i stedet for en tanke når du startede med "desværre"..

jeg har pletblødt lidt brunt on and off i 1,5 uge og var som sagt til endnu en udvendig scanning i dag. Alt ser så flot ud og lægen var meget glad. Jeg er blevet sat 5 dage tilbage så i stedet for 7+0 er jeg 6+2 så vi kunne Ikke se hjerteblink men vi kunne endelig se en lille hvid prik som er fosteret så vi er meget lettet og glade

Anmeld Citér

11. juli 2016

Natteravnen

Kattha skriver:

Der er ikke andet for end at håbe på det bedste, krydser fingre for dig 

Tak <3 

jeg er blevet sat 5 dage tilbage så vi kunne ikke se hjerteblink men en lille hvid prik som er fosteret så vi er meget glade og lettet

Anmeld Citér

11. juli 2016

Kløver

Natteravnen skriver:

Tak <3 

jeg er blevet sat 5 dage tilbage så vi kunne ikke se hjerteblink men en lille hvid prik som er fosteret så vi er meget glade og lettet

Sikke dejligt at høre stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.