Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2016

Smusen

Profilbillede for Smusen
Rauw skriver:

Hvor er de dog pisse tarvelige  Er det ikke en mulighed at lillebror ser familien når han er på samvær hos sin far så din datter ikke "ved" han ser dem eller ihvertfald ikke behøver tænke over det? Eller hun er måske med på samvær hos faren? Svær situation at stå i men det er ikke fair at sige at lillebror så også skal se dem mindre. Det er hans familie jo. 

Det ved jeg godt. Jeg føler mig bare så magtesløs - vil jo ikke såre min datter mere eller ødelægge noget for min søn. 

Min eks har samvær hos os, da vi stadig kan fint sammen, så det er desværre ikke en mulighed.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

loop

Smusen skriver:

Nej, ikke om dette, men de er generelt afvisende over for mig efter bruddet. 

De havde inviteret min datter med på ferie, og da hun ytrede bekymring fordi vi ikke var sammen mere, var de ret hurtigere til at sige, at det så nok var bedst, hun blev hjemme.... Og nu er jeg så bare gal og skuffet og så er jeg nok ikke den bedste til at snakke med dem!! Hun havde glædet sig sådan til den tur.... 

I 5 år... 

Jeg tvivler på, at jeg kan få ham

med på ideen 

Hvorfor ytrede din datter bekymring?

Og da bedsteforældrene så sagde, "så er det nok bedst du bliver hjemme", hvorfor sagde hun så ikke bare at hun gerne ville med?, opbakket af jer. Jeg synes det lyder som om i har misforstået hinanden i situationen. Skynde jer at få snakket sammen og få trådene udredt så hun kan komme med på ferie. De er sikkert også ked af det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.