Anonym skriver:
Jeg ved ikke hvor denne her skulle ligge, så den havner her.
Det blir langt, meget langt! Men jeg håber virkelig nogle vil læse med og evt kommentere .
Sagen er den. Jeg SAVNER min mor, jeg ved ikke hvordan jeg skal komme over hende. Hun har altid behandlet mig som lort, svint mig til, og jeg var ikke 5 år før hun sagde jeg sku ha været en plet på lagnet. Det sidder så dybt, og har sat så store ar på min sjæl. Der i mod min søster - hun er jo gud selv..
De sidste seks år har jeg kun snakket med min mor i perioder. Måske 2 perioder på 1 uge af gangen om året. Og jeg kan ikke mere. Jeg har valgt at droppe nu - men hvor gør det ondt at indse hun ikke elsker mig. Det siger hun selv at hun ikke gør. 
Jeg har det så dårligt med mig selv pt kan nærmest brække mig over mit eget spejl billede, det er jo MIG den er galt med som min mor siger 
Jeg har hjerte banken, hovedpine, kvalme alle døgnets timer. De dage det virkelig er slemt kan jeg faks ikke få luft. Jeg har se sidste dage døjet ekstrem meget med mave kramper. Jrg sover ikke mere og knogler for at yde det bedst mulige for min lille familie om dagen, trods mit overskud er li nul.
Mime gardiner er rullet ned, altid! Min mor er vores genbo (heldigt ikke? ) og jeg vil ikke ret gerne se hende, når jeg går til købmanden går jeg en omvej på 3 km for ikke at risikere hun pludselig står foran og skal noget. (Hun ville ikke gå hen til mig og snakke)
Jeg kambare mærke mim mave ikke kan flere tanker. Jeg hyler hver aften så snart min kæreste og vores søn sover 

jeg sys det er nytteløst, og tænker tit min søn og kæreste fortjener langt mere end mig vis jeg virkelig er så skidt for alle andre, min mor kalder mig "alt ødelæggende" og det har jeg "heddet" siden første klasse for hende. Hun er desuden alkoholiker.
Hvad gør jeg? Og hvorfor har jeg det sp skidt. Jeg tænker på det hver minut 
Jeg ved hvor svært det er. Har selv et rigtig dårligt forhold til min mor, savner EN mor men ved også den mor får jeg ikke i MIN mor. Vi ser så forskelligt på hvordan man nogens mor. Jeg har flere gange måtte drosle ned for kontakten da jeg følte at det påvirkede mig i negativ retning. Mit selvværd daler fordi jeg altid får besked på hvad jeg ikke gør godt nok. Hvis I har mulighed for at flytte ville jeg klart anbefale det. Det er totur det du udsætter dig selv for ved at bo så tæt. Kram til dig. Ved hvor svært det er