Hjælp til udslæt behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2016

Kløver

Viwisa skriver:

vi  har også prøvet ravnsborg til mit psoriasis og min dens eksem, men det gjorde ikke en dyt forskel.

Den er god som alm creme synes jeg, men prisen er også derefter.

Okay tak for svar, jeg må tænke over hvad jeg vil 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2016

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Jeg har også gået til hudlæge og, det tog heller ikke mange minutter 5-10 ca. (skræmmende at man skal vente 4 mdr. for at komme ind 5-10 min!) Men jeg gjorde som han sagde og det virker, jeg fik creme og forklaring og har været til tjek efterfølgende og det tog kun et par minutter pr. gang. Så ja det er nok bare sådan det er, du skal selvfølgelig være tryg ved den behandling du skal have og synes bestemt du skal spørge yderligere ind eller finde en ny hudlæge.

Anmeld Citér

11. juli 2016

Kløver

Jegermoar skriver:

Jeg har også gået til hudlæge og, det tog heller ikke mange minutter 5-10 ca. (skræmmende at man skal vente 4 mdr. for at komme ind 5-10 min!) Men jeg gjorde som han sagde og det virker, jeg fik creme og forklaring og har været til tjek efterfølgende og det tog kun et par minutter pr. gang. Så ja det er nok bare sådan det er, du skal selvfølgelig være tryg ved den behandling du skal have og synes bestemt du skal spørge yderligere ind eller finde en ny hudlæge.

Synes bare det blev jappet igennem så var lettere forvirret over proceduren bagefter men har nok i forvejen ikke så stor tillid efter mange uheldige episoder med div læger osv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.