Hej derude
har brug for lidt hjælp og sparring
sagen er den jeg for en del år siden begyndte at få udslæt i ansigtet, rosacea mente lægen at det kunne være og har derfor prøvet et ton af cremer samt hormoncremer uden held. Gennem årene har jeg så fået flere symptomer, udslæt på overarmene, kløe og irritation i hårbunden hvor intet skælshampoo har virket og det er kun blevet værre.
Jeg har så fået henvisning til en hudlæge, kommer ind og hun kigger knap nok på mig, informerer bla om at det bliver værre når jeg spiser brød osv (har glutenallergi) det fejer hun af med det er et tilfælde. Hun kigger kort i hovedbunden, anbefaler derefter en dyr skælshampoo fra apoteket samt mousse, dyre cremer jeg får små prøver på, bla avent jeg allerede har stående som ingen effekt har haft og pillekur jeg skal tage i 6 uger som koster ca 750-800kr
er ude fra lokalet efter 5 min, hun havde travlt og stikker derefter hovedet ud imens jeg er ved at få ny tid. Du må iøvrigt ikke blive gravid på pillerne. Jeg er 31 og skal ikke have flere men hun kunne intet vide om, om vi var i behandling eller andet.
Jeg er faktisk ikke tryg ved at starte op og ikke føle jeg er ordentligt undersøgt før jeg skal være prøveklud. Og vores økonomiske spektrum bærer det slet ikke lige nu, da vi sidder mega stramt i det.
Min søster som ved en del om hud osv snakkede med mig og hun mente der er mulighed for at det er psoreasis. Jeg har et sted lyst til at tage et sted hen hvor man bliver taget seriøst og ikke kastet ind og ud, og hvor man er lidt mere sikker inden jeg fylder kroppen med kemikalier til en del penge vi ikke bare lige har.
Kan man overhovedet få en ny tid et andet sted. Er så utilfreds med deres behandling og desværre har det vist sig jeg ikke er ene når det er kommet på bane.
Råd til hvad jeg kan gøre
Anmeld
Citér