Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: STORT tillykke med den veloverståede scanning Håber jeg er ligeså heldig om 13 dage
STORT tillykke med den veloverståede scanning Håber jeg er ligeså heldig om 13 dage
Tak skal du også til en tidlig scanning? For så ville jeg råde dig til at få tømt blæren, hun kunne nemlig se at den ikke var helt tømt Men kunne ikke selv mærke det fordi jeg var nervøs
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dd2016 skriver: Tak skal du også til en tidlig scanning? For så ville jeg råde dig til at få tømt blæren, hun kunne nemlig se at den ikke var helt tømt Men kunne ikke selv mærke det fordi jeg var nervøs
Jahh, det skal jeg - kun 8 dage tilbage nu
Haha - sjovt Synes ellers jeg har hørt man skal komme med fyldt blære til den tidlige scanning
Maalene skriver: Jahh, det skal jeg - kun 8 dage tilbage nu Haha - sjovt Synes ellers jeg har hørt man skal komme med fyldt blære til den tidlige scanning
Det bliver spændende hvis men skal scanning indvendig skal blæren være tømt ville heller ikke have overlevet ventetiden i venteværelset med en fyldt blære ventet 30 min på at komme til
dd2016 skriver: Det bliver spændende hvis men skal scanning indvendig skal blæren være tømt ville heller ikke have overlevet ventetiden i venteværelset med en fyldt blære ventet 30 min på at komme til
Det er nok der forskellen er så - mener jeg skal scannes udvendigt (ihvertfald til at starte på)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128