Tidlig scanning i dag mega nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2016

dd2016

Maalene skriver:

STORT tillykke med den veloverståede scanning  
Håber jeg er ligeså heldig om 13 dage 

Tak   skal du også til en tidlig scanning?  For så ville jeg råde dig til at få tømt blæren, hun kunne nemlig se at den ikke var helt tømt  Men kunne ikke selv mærke det fordi jeg var nervøs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2016

Maalene

dd2016 skriver:

Tak   skal du også til en tidlig scanning?  For så ville jeg råde dig til at få tømt blæren, hun kunne nemlig se at den ikke var helt tømt  Men kunne ikke selv mærke det fordi jeg var nervøs 

Jahh, det skal jeg - kun 8 dage tilbage nu 

Haha - sjovt  Synes ellers jeg har hørt man skal komme med fyldt blære til den tidlige scanning 

Anmeld Citér

16. juli 2016

dd2016

Maalene skriver:

Jahh, det skal jeg - kun 8 dage tilbage nu 

Haha - sjovt  Synes ellers jeg har hørt man skal komme med fyldt blære til den tidlige scanning 

Det bliver spændende   hvis men skal scanning indvendig skal blæren være tømt  ville heller ikke have overlevet ventetiden i venteværelset med en fyldt blære  ventet 30 min på at komme til

Anmeld Citér

16. juli 2016

Maalene

dd2016 skriver:

Det bliver spændende   hvis men skal scanning indvendig skal blæren være tømt  ville heller ikke have overlevet ventetiden i venteværelset med en fyldt blære  ventet 30 min på at komme til

Det er nok der forskellen er så - mener jeg skal scannes udvendigt (ihvertfald til at starte på) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.