Tidlig scanning i dag mega nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
13 svar
3 synes godt om
8. juli 2016

dd2016

Om et par timer finder jeg ud af om der er liv og er mega nervøs! Er 7+3 i dag håber virkelig at se liv  og mind i alt det tankemylder,  kom jeg til at tænke på om det er en indvendig scanning? Og hvis det er må jeg så godt selv før den dims op der skal op for at scanne  jeg er meget følsom og VED det kommer til at gøre ondt på mig hvis sygeplejersken gør det. Får det helt dårligt ved tank.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
dd2016 skriver:

Om et par timer finder jeg ud af om der er liv og er mega nervøs! Er 7+3 i dag håber virkelig at se liv  og mind i alt det tankemylder,  kom jeg til at tænke på om det er en indvendig scanning? Og hvis det er må jeg så godt selv før den dims op der skal op for at scanne  jeg er meget følsom og VED det kommer til at gøre ondt på mig hvis sygeplejersken gør det. Får det helt dårligt ved tank.  

Jeg blev scannet uden på maven, uden problemer. 

Men nej, jeg kan ikke forestille mig at du selv må hvis det er en vaginal scanning. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

dd2016

EBK skriver:

Jeg blev scannet uden på maven, uden problemer. 

Men nej, jeg kan ikke forestille mig at du selv må hvis det er en vaginal scanning. 

Var det på sygehuset?

Anmeld Citér

8. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
dd2016 skriver:

Var det på sygehuset?

Både på hospital og ved privat scanning.

Anmeld Citér

8. juli 2016

dd2016

EBK skriver:

Både på hospital og ved privat scanning.

Okay�� men er det ikke noget med at man skal have en fyldt blære så ? Det sagde hun nemlig ikke noget om da hun ringede og aftalte en tid. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
dd2016 skriver:

Okay�� men er det ikke noget med at man skal have en fyldt blære så ? Det sagde hun nemlig ikke noget om da hun ringede og aftalte en tid. 

Jo, det er altid en god idé til scanninger. Hvis blæren er for fyldt, så bliver du bare bedt om at gå ud og tisse.

Anmeld Citér

8. juli 2016

Smilet:)

De starter vidst altid med at skanne på maven til at starte med vis de ikk kan se noget så gør de det indvendigt  

håber alt går godt og der er liv i den lille 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Lulu32

Hvordan er det gået? 

Anmeld Citér

8. juli 2016

dd2016

Godt  der var hjerteblink og det var ikke så slemt med den dims der, kunne ikke mærke det. Hehe 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Maalene

dd2016 skriver:

Godt  der var hjerteblink og det var ikke så slemt med den dims der, kunne ikke mærke det. Hehe 

STORT tillykke med den veloverståede scanning  
Håber jeg er ligeså heldig om 13 dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.