Hvor tit tager jeres fyr/mand ud med vennerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Camilla.H.Jensen skriver:

Min er ude en gang om måneden, men vil gerne en gang om ugen så det er ikke fordi jeg nægter ham at gå ud med vennerne

Når du siger at han er ude, hvad mener du så? I byen, til fest, hos en kammerat?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2016

Rauw

Bare fordi du er gravid skal i vel ikke sidde lårene af hinanden? Jeg ville få spat hvis en kæreste ville tvinge mig til at være sammen hele tiden hver dag. Jeg går ihvertfald ud mindst hver anden weekend. Altså i har ikke engang fået babyen endnu. Gå dog ud med veninderne, læs bøger, ta lange bade, nyd jeres venner, nu kan du selfølgelig ikke feste fordi du er gravid men manden kan jo feste igennem inden baby kommer. Det er der da intet galt i. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Zelinasmor

Tror en gang i måneden.

Men han arbejder så meget. Er selv gravid og det har været et helvede. Men nu er han altså ude af døren 07.00 og hjemme igen mellem 22.00 og 23.00 alle hverdage. Sådan er det jo bare. Hvorfor skal man være sammen hele tiden? Det behøver vel ikke gå ud over ham at du er dårlig. Han kan jo ikke trylle, så at du får det bedre fysisk bare fordi han sidder i sofaen sammen med dig.

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til et par veninder og spørge om de ville kigge forbi eller sætte en god tøsefilm på.

Sådan bruger jeg mine fleste aftener efter min store pige er puttet.

Anmeld Citér

8. juli 2016

Skouboe

Min mand er ude alene, når han har brug for det. Det er dog ikke så tit - vi har været sammen i mange år, og de fleste venner er nogle vi har sammen, og derfor ser vi dem som regel også sammen. Han går ikke i byen og fester, andet end når det er nogle arrangementer som fx julefrokost eller fødselsdage, hvor jeg ikke orker at tage med til, så han selv tager afsted.

TS: Det lyder som om du har det skidt, føler dig sårbar og mest af alt bare har brug for at han er der for dig. Har du prøvet at forklare ham det, i stedet for at sætte en masse grænser? Det lyder ikke som om problemet er at han går ud, men mere at han ikke er hos dig, når du føler at du har brug for ham, og du ikke kan lide at være alene, når du har det dårligt?

Er der mulighed for at lave nogle aftaler med veninder eller lignende indimellem, evt. at de kommer hjem til dig og hygger, når han er ude?

Anmeld Citér

8. juli 2016

ErDuHerIkkeSnart

Generelt tror jeg at der er en rigtig dårlig idé med forbud i et forhold. Det kommer der ikke meget godt ud af. Men man kunne starte med at tale sammen og finde frem til de fælles behov og prioriteter...

Vi går nogenlunde lige meget ud herhjemme og har begge et stort socialt behov, ud over vores lille familie. Vi strækker os begge ret langt for at den anden kan blive luftet - og samtidig reserverer vi bestemt også tid til at dyrke hinanden og baby, bare os tre sammen. Vi er vel "ude" et par gange om ugen - ikke nødvendigvis i byen, men med forskellige aftaler.

Kan I ikke gå ud sammen? Har du ikke nogle veninder du trænger til at se? Og kan du forklare din kæreste at du lige nu har behov for at blive prioriteret fordi den graviditet I begge er en del af, lige nu kræver lidt ekstra?

Anmeld Citér

8. juli 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Han er vel ude med vennerne et par gange om ugen, for det meste spiller de bræt el. kortspil, spiser sammen eller drikker en enkelt øl efter aftensmaden. Det fungerer helt fint.  

Anmeld Citér

8. juli 2016

MorDk

Min kæreste går ikke rigtig ud. Han kan tag i biografen med en ven en sjælden gang ellers er det ting som kanotur eller noget hobbyrelateret. Han går ikke som sådan ud. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Sedigfor

Da jeg var sammen med min datters far, var han ude af huset hver dag, det kunne være fodbold han skulle spille, han skulle træne drenge, han selv skulle træne osv.. Men han gik meget sjældent ud med nogle venner. Da vennerne kom til os. Synes i skal snakke om hvad i begge synes er fair også skal i begge gå på kompromis.

Anmeld Citér

8. juli 2016

Camilla.H.Jensen

EBK skriver:

Når du siger at han er ude, hvad mener du så? I byen, til fest, hos en kammerat?

Hver gang han er sammen med hans venner så drikker de og kommer hjem omkring kl 4-5 om morgenen

Anmeld Citér

8. juli 2016

loop

Camilla.H.Jensen skriver:

Hver gang han er sammen med hans venner så drikker de og kommer hjem omkring kl 4-5 om morgenen

Er han først begyndt på det, efter du er blevet gravid? 

Hvor gamle er i? Og hvor længe har i været sammen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.