Hvor tit tager jeres fyr/mand ud med vennerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.373 visninger
23 svar
11 synes godt om
8. juli 2016

Camilla.H.Jensen

1. Jeg er nu I 12 uge af min graviditet og har haft en stor konflikt med mit barns kommende far. Vores problem er at han gerne vil i byen med vennerne hver gang der afholdes arrangementer hvilket kan løbe op i 4gange om måneden eller mere. Jeg har ikke noget imod at han tager afsted en gang om måneden, men da min graviditet ikke har været så fantastisk og lyserød indtil videre så har jeg ikke Lyst til at være for meget alene. Jeg går til kontrol på sygehuset ca. 3 gange om ugen da jeg er dehydreret og ikke kan holde mad eller væske i mig og har tabt over 6kg indtil nu. Mit spørgsmål går på om jeg bare skal lade han smutte hver gang eller om jeg skal holde fast i at det er den ene gang om måneden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2016

Jegkiggerpåfugle

Herhjemme plejer vi at skifte til at tage ud men synes 4 gange er MEGET det jo hver weekend, jeg gad ikke have en tømmermands ramt mand HVER weekend, synes du skal sige at det gør dig ked af det at han vil afsted hver gang, han må jo priotere lidt bedre  

Anmeld Citér

8. juli 2016

Liv_86

Tænker lidt, hvordan var det inden du blev gravid?

det er jo svært at komme og sige at han ikke må, hvis det også var hans levestil før du blev gravid. Men ville da gøre det klart for ham at det gør dig ked af det og du forventer det bliver anderledes, i hver fald når baby kommer. 

Men synes lidt det er noget man skal forventningsafstemme inden man får børn. Det ved jeg selvfølgelig ikke om I har gjort

Anmeld Citér

8. juli 2016

Camilla.H.Jensen

Han lovede mig at skære ned på hans ture og fik det også gjort, da vi for lang tid siden blev enige om at hvis vi skulle være en familie, så skulle det kun være en gang om måneden. Han mener nu selv at en gang om måneden er forlidt og vil gerne flere gange da han mener at han mister det sociale med venner og gamle kollegaer

Anmeld Citér

8. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min kæreste tager yderst sjældent i byen eller til fest.. Det er måske en gang hver halve år. Men han ses hver uge med sine venner, hvor de ses på kryds og tværs hos hinanden.

Jeg tænker om det ikke måske bliver lidt forstærket af, at du bare sidder hjemme? Kan du ikke ses med nogle veninder når han er ude? 

Det er jo sidste udkald nu her inden du føder, for når først barnet er født, så er I nødt til at være et team i både hverdag og weekend. Så nytter det ikke at han bare fiser ud.

Anmeld Citér

8. juli 2016

Soonmom

Tror det er omkring 1 gang hver anden måned.  Til gengæld arbejder han meget. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Mortilah

Jeg vil ikke lave regler for den slags. Ville selv gaa fra min mand, hvis jeg kun en gang om måneden, måtte gå ud med veninderne 

Tænk lige 12 gange i året må jeg gøre hvad jeg har lyst til? Og så ellers tjene penge til familien.. Ej det vil jeg ik finde mig i.

Nu har jeg en baby på 7 mdr og tilsammen 6 børn. (4 weekendbørn) Så det giver sig selv at jeg ikke ofte er ude. Men ca. en gang i ugen har jeg da baby med på restaurant med veninderne til kl 22 om aften, eller griller hjemmehos nogen. Min mand er ude en gang hver uge i snit, når han er hjemme. 50% af tiden er han væk på forretningsrejse. Pt har jeg ik set ham i en uge. Jeg ser ham lige lørdag og så er han væk i en uge igen og hjemme en uge og så væk i 17 døgn. 

Vi taler sammen i tlf hver dag når han er væk og skændes næsten aldrig. Jeg siger aldrig nej til at han må se sine venner. Tværtimod opfordrer jeg til at han også kommer ud. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Tip!

Min kæreste har tur med vennerne, vel en gang hver 2 måned ca.. 

Han elsker at være sammen med hans kammerater, og det vil jeg aldrig sige "ej skat det må du ikke".. 

Jeg er sikker på at du føler dig ekstra sårbar i tiden med en dum graviditet, mon du kunne arrangere noget veninde hygge, for at få tankene hen på noget andet? 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Camilla.H.Jensen

BC skriver:

Min kæreste har tur med vennerne, vel en gang hver 2 måned ca.. 

Han elsker at være sammen med hans kammerater, og det vil jeg aldrig sige "ej skat det må du ikke".. 

Jeg er sikker på at du føler dig ekstra sårbar i tiden med en dum graviditet, mon du kunne arrangere noget veninde hygge, for at få tankene hen på noget andet? 

Min er ude en gang om måneden, men vil gerne en gang om ugen så det er ikke fordi jeg nægter ham at gå ud med vennerne

Anmeld Citér

8. juli 2016

januar16

Min er ude hver gang der er et arrangement. Det kan variere meget. Nogle gange et par gange på en måned, andre gange er der en måned uden. Til gengæld ses de tit i hverdagene; til træning, se fodbold og  madklub. Så der er noget mindst en gang om ugen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.