D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Jeg har her til aften haft ringet til politiet, for første gang i mit liv.
Mine overboer skændes ofte, og meget højlydt, så jeg uden problemer kan høre dem i min stue.
Her til aften lyder det særligt voldsomt, det lyder som om han beskylder hende for at være utro, og som om de smider rundt med møblerne. Jeg hører tydelige klask og en kvinde stemme der skriger Av!
Her ringer jeg så til politiet, da jeg simpelthen får ondt i maven over det jeg hører! De lover at komme og i mellem tiden bliver der stille ovenpå. Ca 5 minutter senere ringer politiet på min dørtelefon og jeg lukker dem ind. Jeg står og lurer i dørspionen (ja ja lidt nysgerrig er man vel), og ca 5 minutter efter de er kommet op går de ned igen.
Det tolker jeg så som at det nok ikke har været så galt som det har lydt. Men føj for en oplevelse! Puh jeg blev sgu utryg der. Tanken om at der få meter fra mig var en kvinde der var ved at få bank var simpelthen noget af det allermest kvalmende jeg nogensinde har oplevet.. Jeg fortryder ikke at jeg ringede, da det føltes som det eneste ringe at gøre i situationen. Men sidder lidt med sådan en "nå..." følelse nu, af at jeg måske bare er hysterisk og overreagerede...
Ved ikke helt hvad jeg ville med dette... Lufte ud, vel. Bearbejde oplevelsen. Tak fordi I læste med.
Anmeld
Citér