Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og stop så med at have 'en masse ubeskyttet sex' ,hvis ikke du ønsker at blive gravid!!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Abrazos skriver: Og stop så med at have 'en masse ubeskyttet sex' ,hvis ikke du ønsker at blive gravid!!
Hvem har sagt jeg ikke ønsker???
Det bare ikke planlagt nu eller noget som kører i mit hoved 100gange om dagen
MissTas skriver: Så ta en ny test er den negativ er du nok ikke gravid.. Maven kan sagtens være oppustet uden man er gravid kan der være mange årsager til.
Så ta en ny test er den negativ er du nok ikke gravid.. Maven kan sagtens være oppustet uden man er gravid kan der være mange årsager til.
Har aldrig været oppustet på den måde i de 29 år jeg har levet... og har aldrig været oppustet i over en uge. Samt når jeg er oppustet er jeg helt blød pg når jeg trækker maven ind bliver jeg helt flad. Her lige meget hvor meget jeg trækker maven ind er buglen der og hård
Anonym skriver: Hvem har sagt jeg ikke ønsker??? Det bare ikke planlagt nu eller noget som kører i mit hoved 100gange om dagen
'Det er ikke ligefrem et stort ønske for mig'. Beklager, men sådan en sætning betragter jeg som uønsket graviditet.
Anonym skriver: Har aldrig været oppustet på den måde i de 29 år jeg har levet... og har aldrig været oppustet i over en uge. Samt når jeg er oppustet er jeg helt blød pg når jeg trækker maven ind bliver jeg helt flad. Her lige meget hvor meget jeg trækker maven ind er buglen der og hård
Ta en test.. Er den negativ er du nok ikke gravid og så må du jo kontakte din egen læge hvis der er noget du synes er unormalt .. Lidt svært for os andre at spå om det ene eller andet. Lægen kan gi dig besked
Abrazos skriver: 'Det er ikke ligefrem et stort ønske for mig'. Beklager, men sådan en sætning betragter jeg som uønsket graviditet.
Næ bare det ikke noget der er som det største ønske. Vil gerne have en mere bare gerne have haft det mere planlagt
Jeg er gravid, blot kun 5+1 derfor test var negativ
Og må indrømme det noget af nogle negative svar man får i stedet for hjælp. Meget har godt nok ændret sig siden jeg sidst var herinde hvor man altid kunne få positive råd og hjælp
Jeg er gravid, blot kun 5+1 derfor test var negativ Og må indrømme det noget af nogle negative svar man får i stedet for hjælp. Meget har godt nok ændret sig siden jeg sidst var herinde hvor man altid kunne få positive råd og hjælp
Har du taget en ny test, eller været ved lægen?
Mom skriver: Har du taget en ny test, eller været ved lægen?
Jeg har været ved lægen som bekræftede det... men skal til en skanning da min mens er ureglmæssig for at vide præcis hvor langt jeg er henne
Anonym skriver: Jeg har været ved lægen som bekræftede det... men skal til en skanning da min mens er ureglmæssig for at vide præcis hvor langt jeg er henne
Godt du kom afsted. Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128