Kan jeg være gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
19 svar
6 synes godt om
7. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej

Min kæreste og jeg har haft en masse ubeskyttet sex. Jeg har uregl menstruation og kan ikke regne med den. 

Jeg har rigtig meget kvalme. Jeg var ved at kaste op af lugten af softice fra mc d og det var faktisk der jeg begyndte at tænke "gravid???" For jeg er ikke en der får kvalme bare lige sådan. De sidste 6 dage har jeg været nød til at sove til middag. Mine brystvorter gør rigtig ondt og min veninde syntes jeg er begyndt at bugle ud (har et barn i forvejen)

Fik min mens men den varede ikke engang 24 timer. Test var negativ... har læst et sted jeg sagtens kan være gravid alligevel...

Er konstant sulten. Tisser 100 gange om dagen og plejer at tisse 3 -4 gange om dagen normalt. Har hårdhed ved maven.

Er der noge  herinde der har prøvet noget hen af det jeg beskriver og været gravid. ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har haft en masse ubeskyttet sex. Jeg har uregl menstruation og kan ikke regne med den. 

Jeg har rigtig meget kvalme. Jeg var ved at kaste op af lugten af softice fra mc d og det var faktisk der jeg begyndte at tænke "gravid???" For jeg er ikke en der får kvalme bare lige sådan. De sidste 6 dage har jeg været nød til at sove til middag. Mine brystvorter gør rigtig ondt og min veninde syntes jeg er begyndt at bugle ud (har et barn i forvejen)

Fik min mens men den varede ikke engang 24 timer. Test var negativ... har læst et sted jeg sagtens kan være gravid alligevel...

Er konstant sulten. Tisser 100 gange om dagen og plejer at tisse 3 -4 gange om dagen normalt. Har hårdhed ved maven.

Er der noge  herinde der har prøvet noget hen af det jeg beskriver og været gravid. ???

hvis testen er negativ er du ikke gravid. Eller har testede alt for tidligt. Test om 2 uger igen

Anmeld Citér

8. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej

Enig med debatpigen. 

Du må prøve at teste igen og igen indtil mens melder sig. Test hver 2. Til 3. Dag

Anmeld Citér

8. juli 2016

Zelinasmor

Jeg tænker, for at være ærlig, at det er psykisk.

Disse symptomer du oplever er nogle af dem nogle du ser i starten. Men andre burde du slet ikke kunne opleve endnu hvis du f.eks kun er 4-5 uger henne. Uanset om du har 0 eller 10 børn i forvejen

Og hvis testen er bragende negativ, så er du jo med 99,9% sikkerhed ikke gravid. Giv det en uge og så ring evt til din læge.

Anmeld Citér

8. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg ved det ikke er psykisk eller indbildning da dette ikke lige frem er et stort ønske for mig. Samt det først var tirsdag min veninde nævnte hun syntes jeg skulle teste. Har haft symptomerne med træthed osv i 7 dage kvalme kom mandag aften.

Jeg har dog fået læst mig frem til at de symptomer jeg har er normale så tidligt. Samt hørt fra andre de havde det på samme måde da de var gravide så tidligt

Jeg havde ingen symptomer da jeg ventede min datter. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke er psykisk eller indbildning da dette ikke lige frem er et stort ønske for mig. Samt det først var tirsdag min veninde nævnte hun syntes jeg skulle teste. Har haft symptomerne med træthed osv i 7 dage kvalme kom mandag aften.

Jeg har dog fået læst mig frem til at de symptomer jeg har er normale så tidligt. Samt hørt fra andre de havde det på samme måde da de var gravide så tidligt

Jeg havde ingen symptomer da jeg ventede min datter. 

Så ta en test, så får du svar 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Så ta en test, så får du svar 

Har testet den er negativ. Det er dog en del dage siden nu

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

Seneste mave billed fra idag... og nej jeg er ikke oppustet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Har testet den er negativ. Det er dog en del dage siden nu

Så ta en ny test er den negativ er du nok ikke gravid.. Maven kan sagtens være oppustet uden man er gravid kan der være mange årsager til.

Anmeld Citér

9. juli 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Seneste mave billed fra idag... og nej jeg er ikke oppustet.

Man hører så meget så ja du kan vel godt være gravid. Men det er nok en tur til lægen hvis du skal være 100% sikker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.