Skal du fucke med mine hormoner Claes?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2016

Mo9ca

Jeg tror der er mange som bliver lidt mere følsomme når de bliver mødre, det er jeg også blevet efter de to første jeg har fået. Men denne gang ved jeg at det er hormonerne der spiller ind. Jeg plejer uden problemer at kunne se dyreprogrammer uden at få tårer i øjnene af at se et dyr dræbe et andet dyr eller se istandsættelses programmer uden at få en klump i halsen. Det er til at få spat af. Heldigvis kan mine børn og mand grine lidt af det i stedet for at tage mig alvorligt.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2016

pb2017

Mo9ca skriver:

Ja, nok har jeg ikke mistet besindelsen over for mine nærmeste, men det er simpelthen SÅ belastende at jeg kan få tårer i øjnene og klump i halsen over et håndværker program. Bare fordi nogle mennesker bliver glade over deres nyistandsatte hus!!

Håber de hormoner snart bliver lidt mere til at kontrollere

Følsom hilsen M

Åh gud, jeg "frygter" mine hormoner når jeg forhåbentlig snart bliver gravid! Jeg kan få røde øjne og tårer når jeg ser programmer hvor enten der sker noget lykkeligt eller omvendt, hvor der sker noget sørgeligt - som f.eks. et program hvor en hårdt prøvet familie får et hus eller renoveret deres gamle  

Håber det bliver bedre for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.