Skal du fucke med mine hormoner Claes?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
11 svar
16 synes godt om
6. juli 2016

Mo9ca

Ja, nok har jeg ikke mistet besindelsen over for mine nærmeste, men det er simpelthen SÅ belastende at jeg kan få tårer i øjnene og klump i halsen over et håndværker program. Bare fordi nogle mennesker bliver glade over deres nyistandsatte hus!!

Håber de hormoner snart bliver lidt mere til at kontrollere

Følsom hilsen M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

Troldemommi

Mo9ca skriver:

Ja, nok har jeg ikke mistet besindelsen over for mine nærmeste, men det er simpelthen SÅ belastende at jeg kan få tårer i øjnene og klump i halsen over et håndværker program. Bare fordi nogle mennesker bliver glade over deres nyistandsatte hus!!

Følsom hilsen M

Ja det er helt pinligt nogengange, jeg kan huske engang jeg så Luksusfælden som højgravid, og deltageren fik en scooter i gave og det fik mig til at græde højt af glæde, nu er mine unger snart 3 og 5 så hormonerne har lagt sig.

Bare rolig, du er det man kan kalder helt normal 

ps: hedder du Monica? Det gør jeg nemlig også 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Mo9ca

Troldemommi skriver:

Ja det er helt pinligt nogengange, jeg kan huske engang jeg så Luksusfælden som højgravid, og deltageren fik en scooter i gave og det fik mig til at græde højt af glæde, nu er mine unger snart 3 og 5 så hormonerne har lagt sig.

Bare rolig, du er det man kan kalder helt normal 

ps: hedder du Monica? Det gør jeg nemlig også 

Men ikke desto mindre er det stadig belastende. Jeg kan godt mærke på mine børn at de er forvirrede. Men heldigvis har de fået at vide at det er fordi jeg er gravid at mine følelser lever lidt deres eget liv. Dyreprogrammer hvor dyrene bliver jagtet og slået ihjel af andre dyr, kan jeg heller ikke klare lige i øjeblikket!!

Yes, jeg hedder Monica (som mit profilnavn også antyder). Det er lækkert at have sådan et navn. Det er forholdsvis sjældent man støder på en anden med det navn 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Diosa85

Mo9ca skriver:

Følsom hilsen M

Haha ja de er fantastiske ikk.  

jeg var dog ikke så hårdt ramt men nok til at tude over et program på animal planet hvor en gorilla fødte 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er aldrig gået over for mit vedkommende, og min yngste bliver 18 i år. Jeg kan tude over "Hvalen Valborg" - og da husalfen Dobby døde i Harry Potter, kunne mine børn ikke forstå, hvad jeg læste højt, fordi jeg hulkede. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

NogL

Åh gud. Jeg er ikke gravid (endnu) og jeg kan sagtens begynde at tude over de ting du beskriver. Jeg bliver da forfærdelig at være sammen med til den tid 

Anmeld Citér

10. juli 2016

CR

Mo9ca skriver:

Følsom hilsen M

Jeg er godt nok ikke 100 på at jeg er gravid, skal først have taget bp i morgen, men mine hormoner kører rundt. Kan sidde med tårer i øjnene over ingenting i tv. Så sent som her til aften, fik jeg tårer i øjnene da Ronaldo blev båret ud fra banen. Jeg gider normalt ikke se fodbold, men min mand ville gerne  så har man også prøvet det.

Jeg synes der hvor mine hormoner er værstet når jeg sidder for mig selv i bilen. Så kan jeg blive mega hidsig og råbe og skrige  Men så går det da ikke ud over andre.

Jeg har været i hormon behandling i det her forløb. Så man bliver lidt mærker

Anmeld Citér

10. juli 2016

Rauw

Årh og det går aldrig over igen  min yngste er 3,5 og i sidste måned formåede jeg at tude i biffen da vi så angry birds. Fordi ham den røde fugl var så tapper og reddede nogle små fugle børn  det var ik spor pinligt haha. 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Guldlok88

Haha, min søn er 4 år, og mine hormoner er ikk forsvundet endnu 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Kløver

Mo9ca skriver:

Følsom hilsen M

Tja hos mig har det varet ved, er då følsom efter jeg har fået børn, hyler til film osv hvor jeg ikke gjorde før kan ikke se film med for meget spænding eller gys og min den yngste er 11 mdr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.