Provokeret/spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2016

Smilet:)

Iby1210 skriver:

Jeg fik min mens 15 dage efter SA. Så det kan gå hurtigt.

Det lyder godt nok hurtigt, har du så fået en positiv test efter?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

Monski skriver:

Jeg fik en spontan abort i uge 8, men 4 uger efter stod jeg igen med en positiv test og har nu en dejlig frisk dreng på 2,5 år 

Er ked af det med din spontane abort men dejligt du fik en positiv test så hurtigt efter

Anmeld Citér

6. juli 2016

Iby1210

Smilet:) skriver:

Det lyder godt nok hurtigt, har du så fået en positiv test efter?  

Ikke endnu (det er 6 mdr siden) 

lægen siger at kroppen har brug for at finde sin balance igen. Man er gået fra gravid til ikke-gravid på et døgn og derfor skal kroppen have lov til at balancere alt på plads igen.

Anmeld Citér

6. juli 2016

Iby1210 skriver:

Ikke endnu (det er 6 mdr siden) 

lægen siger at kroppen har brug for at finde sin balance igen. Man er gået fra gravid til ikke-gravid på et døgn og derfor skal kroppen have lov til at balancere alt på plads igen.

Det er bare underligt for nogen har en positiv test igen efter 1 måned, det er virkelig uretfærdigt  

Anmeld Citér

7. juli 2016

Iby1210

Det er bare underligt for nogen har en positiv test igen efter 1 måned, det er virkelig uretfærdigt  

Det er det ikke smukke  feks vi prøvede også allerede 1 måned efter (meget tit) og der skete ingenting! Og pga stres begyndte jeg at få pletblødninger og uregelmæssig mens. så fik jeg en snak med lægen (som jeg skrev før) og hun sagde vi skal tage det med ro og give min krop det tid den har brug for,fordi hvis man tænker meget på det så blokerer kroppen nogle gange for hormonerne som hjælper en at blive gravid. Og jeg besluttede mig at vente og når det sker så sker det. 

Nyd hinanden og lad være med at tænke for meget på det- det kommer!! 

Anmeld Citér

7. juli 2016

MissTas

Hvordan gik scanning og blodprøve i dag? Håber det bedste for jer 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Iby1210 skriver:

Det er det ikke smukke  feks vi prøvede også allerede 1 måned efter (meget tit) og der skete ingenting! Og pga stres begyndte jeg at få pletblødninger og uregelmæssig mens. så fik jeg en snak med lægen (som jeg skrev før) og hun sagde vi skal tage det med ro og give min krop det tid den har brug for,fordi hvis man tænker meget på det så blokerer kroppen nogle gange for hormonerne som hjælper en at blive gravid. Og jeg besluttede mig at vente og når det sker så sker det. 

Nyd hinanden og lad være med at tænke for meget på det- det kommer!! 

Ja vi må bare tage den med ro så kommet det nok 

Anmeld Citér

7. juli 2016

MissTas skriver:

Hvordan gik scanning og blodprøve i dag? Håber det bedste for jer 

Min krop frastødte graviditeten natten mellem tirsdag og onsdag og hele dagen igår hade jeg smerter begrund af den spontane abort, skanning idag vidste at jeg hade blødt det hele ud og blodprøven var faldet så nu skal jeg til en ny blodprøve på mandag som forhåbentlig siger der ikk er mere HCG i kroppen  

Anmeld Citér

7. juli 2016

MissTas

Min krop frastødte graviditeten natten mellem tirsdag og onsdag og hele dagen igår hade jeg smerter begrund af den spontane abort, skanning idag vidste at jeg hade blødt det hele ud og blodprøven var faldet så nu skal jeg til en ny blodprøve på mandag som forhåbentlig siger der ikk er mere HCG i kroppen  

Dejligt det skete på naturlig vis nu det skulle være! Og så håber jeg i hurtigt får gevinst igen 

Anmeld Citér

7. juli 2016

MissTas skriver:

Dejligt det skete på naturlig vis nu det skulle være! Og så håber jeg i hurtigt får gevinst igen 

Ja men hold da kæft det er en smertefuld oplevelse  følte virkelig der var en som stak en kniv i maven på mig og var igang med at spradte mig op langsomt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.