Provokeret/spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
29 svar
3 synes godt om
5. juli 2016

Smilet:)

Hej jeg er lidt nysgerrig omkring provokerende og spontane aborter  

hvor længe går der før man får sin menstruation efter en provokeret og en spontan abort? Eller er det man bløder ved de ting en slags menstruation? 

Hvor længe gik der før i blev gravide igen? 

Står i den situation at jeg muligvis står med et vindæg har en fornemmelse af min krop er igang med at udstøde det selv nu for har blødt siden lørdags men var til skanning i mandags grundet blødningerne men hade ingen smerter og de sagde der ingen tegn var på at jeg var ved at få en spontan abort, de sagde heller intet om et vindæg men jeg har virkelig en fornemmelse af det er et vindæg efter som jeg har haft 2 skanninger hvor man kun har ku se fostersækken, men skal til en skanning her på torsdag hvor jeg forhåbenligt får noget af vide så jeg ved hvad jeg skal forholde mig til, men som sagt begyndte jeg at bløde i lørdags og mandag aften begyndte jeg at få smerter i maven/underlivet og bløder mere og mere for hverdag der går så tror lidt der er en spontan abort igang, men vis der ikk er en spontan abort igang ber jeg dem om en udskrabning så jeg kan komme ovenpå igen med menstruation og en cyklus igen 

men som sagt hvor længe går der før man får menstruation vis det ikk er en slags menstruation man har og hvor længe gik der før i blev gravide igen?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er umuligt at spå om hvornår mens kommer. 

Lægerne plejer at sige 4-6 uger efter aborten, men det er meget forskelligt. 

Jeg kender flere som er blevet gravide lige efter en spontan abort, så de aldrig nåede at få mens inden der var gevinst igen.

Anmeld Citér

5. juli 2016

Det er umuligt at spå om hvornår mens kommer. 

Lægerne plejer at sige 4-6 uger efter aborten, men det er meget forskelligt. 

Jeg kender flere som er blevet gravide lige efter en spontan abort, så de aldrig nåede at få mens inden der var gevinst igen.

Men holdte den graviditet så vis de ikk noget at få deres menstruation? 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Rockertand

Smilet:) skriver:

Hej jeg er lidt nysgerrig omkring provokerende og spontane aborter  

hvor længe går der før man får sin menstruation efter en provokeret og en spontan abort? Eller er det man bløder ved de ting en slags menstruation? 

Hvor længe gik der før i blev gravide igen? 

Står i den situation at jeg muligvis står med et vindæg har en fornemmelse af min krop er igang med at udstøde det selv nu for har blødt siden lørdags men var til skanning i mandags grundet blødningerne men hade ingen smerter og de sagde der ingen tegn var på at jeg var ved at få en spontan abort, de sagde heller intet om et vindæg men jeg har virkelig en fornemmelse af det er et vindæg efter som jeg har haft 2 skanninger hvor man kun har ku se fostersækken, men skal til en skanning her på torsdag hvor jeg forhåbenligt får noget af vide så jeg ved hvad jeg skal forholde mig til, men som sagt begyndte jeg at bløde i lørdags og mandag aften begyndte jeg at få smerter i maven/underlivet og bløder mere og mere for hverdag der går så tror lidt der er en spontan abort igang, men vis der ikk er en spontan abort igang ber jeg dem om en udskrabning så jeg kan komme ovenpå igen med menstruation og en cyklus igen 

men som sagt hvor længe går der før man får menstruation vis det ikk er en slags menstruation man har og hvor længe gik der før i blev gravide igen?  

Tror ikke umiddelbart, at du får en udskrabning, hvis du er i gang med at abortere, så skal din krop have lov til at bevise, at den kan klare det selv, og så er der ikke nogen grund til at operere på dig.

Anmeld Citér

5. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Men holdte den graviditet så vis de ikk noget at få deres menstruation? 

Ja da. Hvilken forskel skulle det gøre? 

Man bliver jo gravid ved ægløsning, og den kommer jo INDEN mens. 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Rockertand skriver:

Tror ikke umiddelbart, at du får en udskrabning, hvis du er i gang med at abortere, så skal din krop have lov til at bevise, at den kan klare det selv, og så er der ikke nogen grund til at operere på dig.

Ved ikk om jeg er igang med en spontan abort for da de skannede mig i mandags sagde det at de ikk ku se tegn på en spontan abort eller truende abort men om aften begyndte jeg at få mave smerter og bløde endnu mere og det er fortsat lige siden men forhåbenligt får jeg noget af vide torsdag men ville også kun Be dem om en udskrabning vis min krop ikk selv hade udstødt det  

Anmeld Citér

5. juli 2016

EBK skriver:

Det var bare om den graviditet også endte i en abort  

mente mere om man ikk skulle ha haft sin menstruation for at få den næste æggeløsning  

Anmeld Citér

5. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det var bare om den graviditet også endte i en abort  

mente mere om man ikk skulle ha haft sin menstruation for at få den næste æggeløsning  

Nej slet ikke.

Anmeld Citér

5. juli 2016

EBK skriver:

Nej slet ikke.

Ja oka  

Anmeld Citér

5. juli 2016

flowerpot3

EBK skriver:

TS skal først gennemgå/overstå et abort før hun kan få en ægløsning.  

Jeg har aborteret spontant i uge 8, har blødt i ca 10 dage efterfølgende. Jeg fik derefter en almindelig cyklus på 29 dag, der sluttede med en menstruationsblødning. Blev gravid igen ved første ægløsning herefter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.