Hvordan går man det rigtig? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2016

A. Nonymsen

MyLove E skriver:

Hej.

Vi bor i en lille by som lige har mistet sin købmand. Så nu er alle borger ved at prøve at samle ind til at starte en ny. 

Vi vil holde et bankospil til vores sommerfest. Så skal vi have nogle gaver, men hvordan gør man når man skal ud og spørger om sponsorgaver? Så der ikke mistænker mig at at haps til mig selv 

Vi samlede for nyligt sponsorgaver ind, vi gik en tur ned ad gå gaden og sagde noget i stil med: 

hej, vi deltager i stafet for livet, en stafet hvor vi samler ind til kræftens bekæmpelse, i den forbindelse søger vi nogle sponsorgaver som kan blive solgt til formålet. Vi ville. Bare høre om det var noget du/i havde lyst til at støtte? 

Vi fik sponsergaver alle steder vi spurgte  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

MyLove E

A. Nonymsen skriver:

Vi samlede for nyligt sponsorgaver ind, vi gik en tur ned ad gå gaden og sagde noget i stil med: 

hej, vi deltager i stafet for livet, en stafet hvor vi samler ind til kræftens bekæmpelse, i den forbindelse søger vi nogle sponsorgaver som kan blive solgt til formålet. Vi ville. Bare høre om det var noget du/i havde lyst til at støtte? 

Vi fik sponsergaver alle steder vi spurgte  

Jeg har været rundet i dag. Jeg har Ca fået af halvden jeg har spurgt  Jeg skal hente det på fredag 

Anmeld Citér

6. juli 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MyLove E skriver:

Hej.

Vi bor i en lille by som lige har mistet sin købmand. Så nu er alle borger ved at prøve at samle ind til at starte en ny. 

Vi vil holde et bankospil til vores sommerfest. Så skal vi have nogle gaver, men hvordan gør man når man skal ud og spørger om sponsorgaver? Så der ikke mistænker mig at at haps til mig selv 

I vores søns børnehave. Holder de lotteri hvor der samles penge ind til modernicering (privat institution.)

Det tog jeg rundt en fridag og spurgte et par steder i vores by br, føtex, matas. Om de ville hjælpe med en gave til lotteriet og fortalte hvor jeg kom fra og hvad pengene de fik ind skulle bruges til. Og så oplydte jeg lederen i børnehavens navn og nr så de kunne kontakte ham.

Så ud og fortæl hvad i skal bruge de midler i spørger efter til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.