Hvor meget tid med bedsterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2016

Bshizzle

Den er lidt svær at forklare.. 

Mine børns Farmor ser de ca 1-3 gange om ugen, da hun tit kommer her efter arbejde om aften. 

Mormor og Morfar bor i en anden by, og ser dem vel 1-2 gange om måneden. (Dog daglig snak over mobil)

Der udover gør jeg alt for at min ældste søn ser hans Farmor/Bedste 1 gang om måneden (hvor han evt sover hos hende eller hun kommer over til os) da det er den eneste mulighed han har for at se hende.  - samtidig med bor hun 1 times kørsel fra os. 

Men ja.. Jeg elsker sku stadig min X-Svigermor  Og hun ser begge vores børn som hendes børnebørn selvom den mindste ikke er i familie med hende   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

Leneur

Vi er så priviligeret at selvom mormor og morfar er skilt, så bor vi alle i samme by. Vi ses mindst en gang i ugen og nu er min datter blevet så stor at hun selv kan rende ned til mormor nu, der bor en spytklat herfra og det gør hun et par gange i ugen. Mormor har en kattekilling der trækker... Morfar og Elsebeth bor en spytklat fra skolen, så mon ikke hun svinger ind forbi der også på vej hjem fra skole, når hun er lidt ældre. 

Da der ingen kontakt er til biofar, er der heller ikke kontakt til  farfar, der ikke har vist interesse for hende, så det er da så nemt som det kan være. 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Sommerblomst21

Jeg synes det lyder SÅ dejligt med alle jer som ser bedsteforældrene ofte og bruger dem i hverdagen 

Anmeld Citér

5. juli 2016

God-mor

Sommerblomst21 skriver:

Inspiration fra en anden tråd. Hvor ofte ser i som familie henholdsvis mormor/morfar og farmor/farfar og hvor ofte ser jeres børn deres bedsteforældre? Vi har to hold bedste forældre som rigtig gerne vil deltage i den lilles liv og det føler vi os så priviligeret over! Men hvordan fordeler i sol og vind lige? Hvis i gør? 

Vi bor 5 min væk fra farmor og farfar og ser dem i snit 2-3 gange hver uge. Mine forældre ser vi 1-2 gange om ugen og de bor 30 min væk. 

Anmeld Citér

5. juli 2016

God-mor

Sommerblomst21 skriver:

Inspiration fra en anden tråd. Hvor ofte ser i som familie henholdsvis mormor/morfar og farmor/farfar og hvor ofte ser jeres børn deres bedsteforældre? Vi har to hold bedste forældre som rigtig gerne vil deltage i den lilles liv og det føler vi os så priviligeret over! Men hvordan fordeler i sol og vind lige? Hvis i gør? 

Vi bor 5 min væk fra farmor og farfar og ser dem i snit 2-3 gange hver uge. Mine forældre ser vi 1-2 gange om ugen og de bor 30 min væk. 

Anmeld Citér

5. juli 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter har set sin farmor og farfar en gang, da hun var 6 mdr, og min søn har aldrig mødt sin fars familie , men n om et par år, når de er blevet ældre, tager vi derned på ferie og besøger dem min søns familie, og næste år tager vi nok ned og besøger min datters. 

Begge hold far forældre bor i Afrika, så det er ikke bare lige at tage derned. 

De ser deres mormor og morfar 2-4 gange om året. De kommer herover ca en gang om året, og vi tager til Danmark 1-3 gange om året afhængigt af, hvad vi ellers skal i ferierne. 

Så mine er børn er ikke knyttede til deres bedsteforældre, men det går nok også  

Anmeld Citér

5. juli 2016

helle85

Sommerblomst21 skriver:

Her har vi kun 1 mormor jeg ser hende et par gange om året og børnene meget sjældent det er over 1,5 (nok nærmer 2) siden de så hende.

Da farmor levede så de hende  ca 1-2 gange om mdr og indimellem  hver uge☺

Anmeld Citér

5. juli 2016

Mortilah

Vi bor ikke i DK men vi ser farmor/farfar hver 14 dag fast og mormor morfar bor i DK dem ser vi minimum hver 3. Uge. Pt er vi også på ferie sammen jeg ønsker en super kontakt på begge sider med børn og bedsteforældre. Holder meget af begge hold bedsteforældre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.