Hvad skal jeg snart tro på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2016

Lulu32

Smilet:) skriver:

Det gir bare ingen mening vi må være det de kalder slow startere selvom jeg er ved at miste håbet  

I mit eget tilfælde tror jeg mest på at det er et vindæg. Så jeg er forberedt på at jeg skal have en abort. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

Smilet:)

MorTil3+ skriver:

Hvis fostersækken bliver ved at være Tom så er det et vindæg, prøvede det for 2 1/2 år siden, i uge 8 fastslog de at det var et vindæg og et par dage efter fik jeg det fjernet. Fik valget om at få en abort eller at jeg ku vente til min krop selv afstødte det. 

Det er trist sådan noget  

bare de ville gi mig det svar så har jeg noget at forholde mig til  selvom det ikk er rart når man nu hade glædet sig til en lille baby men må se hvad de siger på torsdag spørg dem ihvertfald om de ikk kan tjekke om jeg har en bagoverbøjet livmoder eller om moderkagen sidder forkert og vis det ikk er tilfældet og de stadig intet kan se ber jeg dem nok om at fjerne det da jeg ikk kan forholde mig til det, så vil jeg hellere ha det fjernet så jeg kan komme ovenpå igen med min menstruation og en ny æggeløsning så mig og kæresten kan prøve igen 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lulu32 skriver:

I mit eget tilfælde tror jeg mest på at det er et vindæg. Så jeg er forberedt på at jeg skal have en abort. 

Er jeg efterhånden også indstillet min hjerne på men er det sådan et vindæg fungere? 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lulu32

Er jeg efterhånden også indstillet min hjerne på men er det sådan et vindæg fungere? 

Jeg har fundet dette: 

Et vindæg: Når det befrugtede æg går i gang med at dele sig, vil nogle celler danne moderkagen, der producerer hcg, andre celler danner det lille foster. Ved et vindæg stopper dannelsen af fosteret tidligt, men moderkagen fortætter med at vokse, og dermed også danne hcg. Det er derfor, at alt tilsyneladende er i orden, når man tager blodprøver, for hcg'en stiger jo.

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lulu32 skriver:

Jeg har fundet dette: 

Et vindæg: Når det befrugtede æg går i gang med at dele sig, vil nogle celler danne moderkagen, der producerer hcg, andre celler danner det lille foster. Ved et vindæg stopper dannelsen af fosteret tidligt, men moderkagen fortætter med at vokse, og dermed også danne hcg. Det er derfor, at alt tilsyneladende er i orden, når man tager blodprøver, for hcg'en stiger jo.

Ja tror også mere på det er det som sker for os  

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lulu32

Ja tror også mere på det er det som sker for os  

Jeg vil bare ha det her overstået, så jeg kan få styr på min cyklus igen.. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lulu32 skriver:

Jeg vil bare ha det her overstået, så jeg kan få styr på min cyklus igen.. 

Har det på samme måde men ber dem om at fjerne det vis der ikk er fremskridt på skanning på torsdag for så kan jeg ikk forholde mig til det mere så vil jeg hellere ha styr på min menstruation og cyklus igen så kæresten og jeg kan prøve igen 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Musen91

Det er trist sådan noget  

bare de ville gi mig det svar så har jeg noget at forholde mig til  selvom det ikk er rart når man nu hade glædet sig til en lille baby men må se hvad de siger på torsdag spørg dem ihvertfald om de ikk kan tjekke om jeg har en bagoverbøjet livmoder eller om moderkagen sidder forkert og vis det ikk er tilfældet og de stadig intet kan se ber jeg dem nok om at fjerne det da jeg ikk kan forholde mig til det, så vil jeg hellere ha det fjernet så jeg kan komme ovenpå igen med min menstruation og en ny æggeløsning så mig og kæresten kan prøve igen 

Du har slet ikke en moderkage endnu, jeg prøvede desværre det samme og det var først i 7/8 uge at min krop selv fandt ud af det og der steg mit hcg også, dog ikke fordoblet hver 48 time.

Det eneste de kunne se var en sæk men der manglede en blommesæk i hvor fostret skulle ligge så tror desværre ikke det er en sund graviditet

Men op på hesten her var jeg gravid igen 2 mdr efter og er nu i 12 uge.

Anmeld Citér

4. juli 2016

Musen91 skriver:

Du har slet ikke en moderkage endnu, jeg prøvede desværre det samme og det var først i 7/8 uge at min krop selv fandt ud af det og der steg mit hcg også, dog ikke fordoblet hver 48 time.

Det eneste de kunne se var en sæk men der manglede en blommesæk i hvor fostret skulle ligge så tror desværre ikke det er en sund graviditet

Men op på hesten her var jeg gravid igen 2 mdr efter og er nu i 12 uge.

Ja men min hjerne har også indstillet sig på denne graviditet ikk blir til noget så fortæller dem også på torsdag at de skal fjerne det så jeg kan komme op på hesten igen så mig og kæresten kan prøve igen  

Anmeld Citér

4. juli 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det er trist sådan noget  

Jeg er ked af at du har, hvad der lyder til ikke at blive en levedygtig graviditet. Der er på nuværende tidspunkt slet ikke en moderkage der kan skygge - og ved en bagoverbøjet livmoder ville det netop være blommesækken der er svær at se - så det tyder desværre ikke på at nogle af disse forklaringer kan bruges. 

Måske der kan være tale om et vindæg. Vær dog opmærksom på ikke fuldstændig at afskrive en graviditet udenfor livmoderen. Dette kan forekomme uden smerter når du ikke er særlig lang henne og kan langt fra altid ses på scanningerne.

Jeg håber at du får en hurtig afklaring og ønsker dig held og lykke.

Ps: Hvis du har anoreksi og ikke får hjælp og behandling, ja så kan det uden tvivl skade et fremtidigt foster og være ganske farligt. Men det er ikke det som er skyld i en eventuel abort. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.