Hvad skal jeg snart tro på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
20 svar
2 synes godt om
4. juli 2016

Smilet:)

Hej, jeg føler mig virkelig irriteret og frustreret på samme måde og aner ikk hvad jeg skal forholde mig til �� så nu ville jeg høre om nogen evt hade noget affaring eller hade prøvet noget som mindede om det eller evt kendte nogen osv.

Den 20 juni var jeg til skanning og de fandt kun fostersækken og fik der af vide at jeg måske ikk var så langt henne som vi gik og troede eller at graviditeten var gået til grunde skulle ha været i ca 8 uge der blev så sendt hen for at få taget en blodprøve for at måle mit HCG indhold i mit blod og igen 2 dage efter for at se om HCG indholdet steg og for at se om der stadig var en graviditet igang, jeg får så af vide at indholdet steg fra 2700+ til 3600+ så der var stadig en graviditet igang hvilket jeg blev over lykkelig for og fik så en tid til skanning 2 uger efter hvilket vil sige på torsdag D. 7/7 hvilket jeg hade glædet mig til for nu måtte man da ku se noget ��

Men i lørdags hade jeg sex med min kæreste og begyndte at små bløde hvilket jeg enlig har gjort næsten hele graviditeten så tog mig ikk rigtigt af det da jeg har hørt det er normalt nok at nogen gravide bløder meget on/off i starten men det har bare fortsat så jeg tog til vagtlægen igår for at få ham til at undersøge mig men han gjorde intet ud over at finde ud af at jeg har en blærebetændelse hvilket og er meget normalt for gravide men efter jeg begyndte på den kur mod blærebetændelse begyndte jeg at bløde mere syntes jeg så jeg ringede til stedet som holder øje med min graviditet for at sige at jeg blødte og var bange for at det var en spontan abort der var igang jeg fik så en akut tid og blev så skannet, hun sagde til mig inden hun skannede mig at vis det var en spontan abort ville de ikk ku gøre noget men hun ville ku fortælle mig om det var derfor jeg blødte, skanningen viste dog ingen tegn på en spontan abort eller en truende abort men fostersækken var næsten ligeså tom som for 2 uger siden det eneste jeg ku se som forskel var en hvid streg som ikk var der på den forrige skanning (det var ikk den samme som skannet mig så hun ku ikk se om der var forskel) jeg blev så sendt til en ny blodprøve for at måle mit indhold af HCG i blodet nu og venter nu på svar og så skal jeg så skannes igen på torsdag hvor jeg hele tiden har skulle skannes.
Men syntes ikk det gir nogen mening �� jeg burde da ha ku se mere end en hvid streg og iforhold til fostersækkens størrelse som kun var 5mm er jeg kun mellem 4-5 uger henne (ifølge Google ved godt man ikk skal tro på alt hvad man læser) men det lyder bare forkert hade sidste gang min mens den 1maj og min cyklus svinger mellem 27-36 dage eller det hade den ihvertfald gjort siden december, så det lyder underligt i mit hoved at den så lige pludselig ligger på 50+ dage?

Kan min moderkage sidde forkert eller livmoder altså bagoverbøjet eller hvad man nu kalder det og det er derfor de ikk ser mere på skanningen end de gør? �� (de skanner mig vegansk)

Har forberedt mig på det værste efterhånden men når talende stiger og der ingen tegn på en slags abort er hvad skal man så snart tro på? Vil snart gerne have noget at forholde mig til ��
Har hørt om et vindæg men kan ikk rigtigt finde ud af hvordan det fungere ved godt det er et æg der har sat sig fast men der er intet foster i det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

komodo

Umiddelbart synes jeg ikke det lyder som en sund graviditet og vil mene at der skulle være mere at se nu.. Men du må væbne dig med tålmodighed og se hvad der sker, ville ikke gå forbi uden at sende et kram, det er røvbelastende når tingene ikke bare går efter bogen 

Anmeld Citér

4. juli 2016

komodo skriver:

Umiddelbart synes jeg ikke det lyder som en sund graviditet og vil mene at der skulle være mere at se nu.. Men du må væbne dig med tålmodighed og se hvad der sker, ville ikke gå forbi uden at sende et kram, det er røvbelastende når tingene ikke bare går efter bogen 

Det er nemlig røv irriterende mest fordi man går og er frustreret over man intet ved  føler mig virkelig som et spørgsmålstegn 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lulu32

Åh, hvor jeg kender det :-( 

Min sidste menstruation startede 2/5, men min cyklus nåede ikke at blive regelmæssig.
Pga. den uregelmæssige cyklus bliver jeg undersøgt hos lægen 9/6. Hun er i tvivl om hvor langt jeg er henne, så jeg bliver henvist til en scanning.
Jeg bliver scannet 13/6, hvor vi kun kan se en tom livmoder.
18/6 er jeg til tjek på sygehus pga smerter, og let blødning. Da livmoderen var tom 13/6, er lægen bange for at det er en graviditet udenfor livmoderen. Men de finder intet. Hverken i livmoderen eller udenfor.
Jeg får målt hcg som er på 179.

20/6 er hcg på 221. 21-22/6 bløder jeg ret kraftigt med klumper.

24/6 er hcg meget overraskende igen steget. Den er nu på 561.

27/6 bliver jeg scannet igen, de kan stadig ikke se noget..

Jeg har fået målt hcg i dag. Får svaret og bliver scannet igen i morgen. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lulu32 skriver:

Åh, hvor jeg kender det :-( 

Min sidste menstruation startede 2/5, men min cyklus nåede ikke at blive regelmæssig.
Pga. den uregelmæssige cyklus bliver jeg undersøgt hos lægen 9/6. Hun er i tvivl om hvor langt jeg er henne, så jeg bliver henvist til en scanning.
Jeg bliver scannet 13/6, hvor vi kun kan se en tom livmoder.
18/6 er jeg til tjek på sygehus pga smerter, og let blødning. Da livmoderen var tom 13/6, er lægen bange for at det er en graviditet udenfor livmoderen. Men de finder intet. Hverken i livmoderen eller udenfor.
Jeg får målt hcg som er på 179.

20/6 er hcg på 221. 21-22/6 bløder jeg ret kraftigt med klumper.

24/6 er hcg meget overraskende igen steget. Den er nu på 561.

27/6 bliver jeg scannet igen, de kan stadig ikke se noget..

Jeg har fået målt hcg i dag. Får svaret og bliver scannet igen i morgen. 

Det er så frustrerende man ved ikk hvad man kan forholde sig til man står der og ligner et kæmpe spørgsmålstegn hvergang  derfor jeg tænkte om jeg måske har en bagoverbøjet livmoder eller at moderkagen måske sidder forkert så man intet rigtigt kan se fordi den ligger og spære for den lille?  Er første gangs gravid og aner ikk hvordan sådan noget foregår hende der skannet mig idag sagde jeg kunne være 100% sikker på det ikk var en graviditet uden for livmoderen da jeg har en fostersæk i livmoderen 

men måske kan det være fosteret ikk er mere udviklet fordi jeg ikk får den rette næring eller hvad? Har anoreksi så tanken om det er det har også strejfet mig men hold nu kæft det er frustrerende ikke at vide hvad man skal forholde sig til  

Anmeld Citér

4. juli 2016

lilledittemor

Det kan ikke være en graviditet udenfor livmoderen? 

Anmeld Citér

4. juli 2016

lilledittemor skriver:

Det kan ikke være en graviditet udenfor livmoderen? 

Nej for så ville de ikk ku se en fostersæk i livmoderen og så ville jeg ha smerter og har jeg ikk 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lulu32

Smilet:) skriver:

Det er så frustrerende man ved ikk hvad man kan forholde sig til man står der og ligner et kæmpe spørgsmålstegn hvergang  derfor jeg tænkte om jeg måske har en bagoverbøjet livmoder eller at moderkagen måske sidder forkert så man intet rigtigt kan se fordi den ligger og spære for den lille?  Er første gangs gravid og aner ikk hvordan sådan noget foregår hende der skannet mig idag sagde jeg kunne være 100% sikker på det ikk var en graviditet uden for livmoderen da jeg har en fostersæk i livmoderen 

men måske kan det være fosteret ikk er mere udviklet fordi jeg ikk får den rette næring eller hvad? Har anoreksi så tanken om det er det har også strejfet mig men hold nu kæft det er frustrerende ikke at vide hvad man skal forholde sig til  

Ja, det er virkelig frustrerende.. Da jeg blev scannet sidst, da var jeg jo allerede blevet scannet 2 gange, hvor de kun så en tom livmoder. Så jeg troede at jeg havde aborteret. Jeg blev noget paf da de sagde at hcg var steget. Men 2 min efter ser de igen en tom livmoder.. What the fuck.. 

De har ikke mistanke til at det er en graviditet udenfor livmoder. De har scannet på kryds og tværs flere gange. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

MorTil3+

Hvis fostersækken bliver ved at være Tom så er det et vindæg, prøvede det for 2 1/2 år siden, i uge 8 fastslog de at det var et vindæg og et par dage efter fik jeg det fjernet. Fik valget om at få en abort eller at jeg ku vente til min krop selv afstødte det. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lulu32 skriver:

Ja, det er virkelig frustrerende.. Da jeg blev scannet sidst, da var jeg jo allerede blevet scannet 2 gange, hvor de kun så en tom livmoder. Så jeg troede at jeg havde aborteret. Jeg blev noget paf da de sagde at hcg var steget. Men 2 min efter ser de igen en tom livmoder.. What the fuck.. 

De har ikke mistanke til at det er en graviditet udenfor livmoder. De har scannet på kryds og tværs flere gange. 

Det gir bare ingen mening vi må være det de kalder slow startere selvom jeg er ved at miste håbet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.