Nogen der ligger inde med MME de vil sælge billigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2016

Kay

Anonym skriver:

Hold da op, hvor er du fantastisk. Det var altså slet ikke det jeg fiskede efter. Vil rigtig gerne tage imod dit tilbud, men vil også gerne betale dig lidt for det? MME er jo ret dyrt, synes jeg ihvetfald 

Vi kan sagtens aftale at du betaler tilbage når du har råd... jeg har selv stået med total uforudsete udgifter og måtte vende hver en 5 øre og få hjælp af min familie for at klare den... så ved hvor meget det betyder... Du kan sende mig en pb så rytter jeg op i skabene i morgen ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Vi står i en lorte situation økonomisk, men det kan gå an frem til der kommer børnepenge, da jeg vil forsøge mig med at skralde.

Men vi kommer måske til at mangle MME, hvilket jo er svært at erstatte med andet, mad til os andre kan jeg bedre være kreativ med så er der nogen der ligger inde med en rest eller lign de vil sælge, bor i nordSjælland? 

Hvor bor du henne af?

Anmeld Citér

4. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Hvor bor du henne af?

Jeg bor i Espergærde. Men har bil

Anmeld Citér

4. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg bor i Espergærde. Men har bil

Okay det er måske lidt langt. Men ellers har jeg en baby&me 2 uåbnet MME i Rødovre du må hente gratis. Min søn får hård mave af den nemlig

Anmeld Citér

4. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Okay det er måske lidt langt. Men ellers har jeg en baby&me 2 uåbnet MME i Rødovre du må hente gratis. Min søn får hård mave af den nemlig

Ej jeg var endda i Rødovre igår. Hvis det andet falder til jorden, vil jeg rigtig gerne hente den hos dig. Tusind tak

Anmeld Citér

4. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Ej jeg var endda i Rødovre igår. Hvis det andet falder til jorden, vil jeg rigtig gerne hente den hos dig. Tusind tak

Har en anden der gerne vil hente den. Ville bare give dig muligheden først :-)

Anmeld Citér

4. juli 2016

A.n.onym.

Hvis du sender mig et nr så kan jeg mobilpay'e lidt til dig?

Anmeld Citér

4. juli 2016

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

Hvis du sender mig et nr så kan jeg mobilpay'e lidt til dig?

Mener du det?  Er virkeligt overrasket over hvordan folk her inde træder til. Jeg ville egentligt bare købe lidt MME, bliver helt rørt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.