Nogen der ligger inde med MME de vil sælge billigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
17 svar
13 synes godt om
4. juli 2016

Anonym trådstarter

Vi står i en lorte situation økonomisk, men det kan gå an frem til der kommer børnepenge, da jeg vil forsøge mig med at skralde.

Men vi kommer måske til at mangle MME, hvilket jo er svært at erstatte med andet, mad til os andre kan jeg bedre være kreativ med så er der nogen der ligger inde med en rest eller lign de vil sælge, bor i nordSjælland? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Vi står i en lorte situation økonomisk, men det kan gå an frem til der kommer børnepenge, da jeg vil forsøge mig med at skralde.

Men vi kommer måske til at mangle MME, hvilket jo er svært at erstatte med andet, mad til os andre kan jeg bedre være kreativ med så er der nogen der ligger inde med en rest eller lign de vil sælge, bor i nordSjælland? 

Hvor gammelt er dit barn og hvilken slags MME bruger barnet?

Anmeld Citér

4. juli 2016

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Hvor gammelt er dit barn og hvilken slags MME bruger barnet?

Han er lige godt 6 mdr, vi har haft givet ham NAN, men tænker man godt kan skifte imellem mærkerne hvis det er? 

Han får kun flaske 3 gange dagligt, så der burde ikke skulle så meget til

Anmeld Citér

4. juli 2016

Kay

Anonym skriver:

Jeg bord i lyngby (skal til gilleleje torsdag) og vil gerne ryttet op i vores skabe og evt fryser samt købe dig to bøtter Nan 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lenchick

Kay skriver:

Jeg bord i lyngby (skal til gilleleje torsdag) og vil gerne ryttet op i vores skabe og evt fryser samt købe dig to bøtter Nan 

Hvor er det et flot tilbud 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lenchick

Han er lige godt 6 mdr, vi har haft givet ham NAN, men tænker man godt kan skifte imellem mærkerne hvis det er? 

Han får kun flaske 3 gange dagligt, så der burde ikke skulle så meget til

Jeg har en uåbnet bøtte Arla Baby & Me 2, som du meget gerne må få gratis, men det koster 46 kr at sende med post 

Jeg bor i Nordjylland

Anmeld Citér

4. juli 2016

God-mor

Anonym skriver:

Nu kan jeg se du har fået nogle flotte tilbud :-) Men ellers så ville jeg da købe mme som det første så i ved at der er mme til den 20. Det må være det vigtigste. Og køb en masse pasta, bønner, kartofler, frysegrønt, tun, datokød osv. en masse meget billige råvarer som mætter godt. Hvor træls i står i den situation og så lige i sommerferien. Har i ikke familie som kan hjælpe jer lidt? 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Hold da op, hvor er du fantastisk. Det var altså slet ikke det jeg fiskede efter. Vil rigtig gerne tage imod dit tilbud, men vil også gerne betale dig lidt for det? MME er jo ret dyrt, synes jeg ihvetfald 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Nu kan jeg se du har fået nogle flotte tilbud :-) Men ellers så ville jeg da købe mme som det første så i ved at der er mme til den 20. Det må være det vigtigste. Og køb en masse pasta, bønner, kartofler, frysegrønt, tun, datokød osv. en masse meget billige råvarer som mætter godt. Hvor træls i står i den situation og så lige i sommerferien. Har i ikke familie som kan hjælpe jer lidt? 

Jeg søger også MME som det første, men kan man finde det billigere end i butikkerne ville det være fedt så man ikke skal bruge halvdelen af sine penge på det  

men ja vi kører totalt low budget det næste stykke til, har meldt mig ind i nogle skralde grupper på Facebook så må jeg se om det kan føre noget godt med sig

Anmeld Citér

4. juli 2016

God-mor

Anonym skriver:

Jeg søger også MME som det første, men kan man finde det billigere end i butikkerne ville det være fedt så man ikke skal bruge halvdelen af sine penge på det  

men ja vi kører totalt low budget det næste stykke til, har meldt mig ind i nogle skralde grupper på Facebook så må jeg se om det kan føre noget godt med sig

Håber i kan få det hele til at hænge sammen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.