Ensomhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
23 svar
46 synes godt om
3. juli 2016

Anonym trådstarter

Hvor ensom kan man lige være..

Jeg skal føde om 2 måneder og jeg har ingen til at tage med mig til fødslen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2016

lineog4

Anonym skriver:

Kæmpe kæmpe kram hvis du bor i nærheden af mig er du velkommen til at få en halvgammel mor som støtte og halvvejs bedstemor og en familie der har rum til en mere. 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Kæmpe kæmpe kram hvis du bor i nærheden af mig er du velkommen til at få en halvgammel mor som støtte og halvvejs bedstemor og en familie der har rum til en mere. 

Tak hvor er du bare sød �� 

Anmeld Citér

3. juli 2016

lineog4

Anonym skriver:

Tak hvor er du bare sød �� 

Jeg mener det - du siger bare til. Vi er helt parat til endnu et medlem og en nybagt mor og baby vi kan forkæle 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg mener det - du siger bare til. Vi er helt parat til endnu et medlem og en nybagt mor og baby vi kan forkæle 

Ved slet Ikk hvad jeg ska sige. Har ingen familie. Og ingen venner tilbage pga min ex 

Anmeld Citér

3. juli 2016

lineog4

Anonym skriver:

Ved slet Ikk hvad jeg ska sige. Har ingen familie. Og ingen venner tilbage pga min ex 

Sådan skal ingen mennesker have det - og en lille smule forkælelse og tro på dig selv så finder du et netværk igen. Du skriver bare, vi bor i Roskilde

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Sådan skal ingen mennesker have det - og en lille smule forkælelse og tro på dig selv så finder du et netværk igen. Du skriver bare, vi bor i Roskilde

Tak hvor er du bare sød 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Bshizzle

lineog4 skriver:

Du har sku altid sådan et stort hjerte 

TS? Jeg ville osse gerne kunne hjælpe..? 

Må man spørge hvor du er fra? 

Jeg vil altid gerne lytte og hjælpe hvor jeg kan.. Tager gerne med til en fødsel 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Aristocats

Ja, hvor er du fra, jeg tager også gerne med hvis det ikke er for langt væk 

Anmeld Citér

3. juli 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hvor må det bare være super hårdt for dig. Håber du tager imod hjælp fra en af dem der gerne vil være der for dig. Ingen skal stå alene i livets største øjeblik.

hvor er du fra? Du må gerne skrive til mig hvis du bor i nærheden af Svendborg, jeg vil gerne støtte dig så meget jeg kan 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.