Tænk engang kl er 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Mca<3

malou skriver:

årh din stakkel..... victor har også gjort det et par gange.. men det er heldigvis blevet ved det. han vågner mellem 6,30 nogle gange først kl 8 så mor her er mest af alt veludhvilet.... tit vågner han kl. 5 når Dennis kører men så kommer han op under min varme dyne og så sover han som regel videre...... ihhhh det er såååå hyggeligt

knus malou

Håber også på en engangs forestilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Og min søn er i gang med hans formiddagslur   Hvordan kan man finde på at stå op 04 30 og være frisk .. Det har han aldrig gjort før ...   Hva tid er i oppe med jeres bebser ??

Her vågner lillemanden mellem 7  og 8 om morgenen, men det er også ganske nyt, omkring 2 uger. Elllers plejede det at være mellem 4 og 6 . Tror det har hjulpet det ikke er så lyst udenfor mere.

Anmeld

29. september 2009

SaNiNa

Puhu Tanja det er godt nok tidlig... Nicklas har sovet til 08.30 i dag men ellers plejer han at vågne lidt i lidt over 8. og en enkel gang i mellem står han op kl 06.30

uuh håber da ikke det er noget han skal tl at gøre hverdag for så skal du jo mega tidlig i seng sammen med ham, for du osse kan nå at få lidt søvn.

Anmeld

29. september 2009

mor_sabina

Uha kender det godt han vil bare op kl 3!!! Men jeg er nok lidt hård for jeg siger til ham det er nat og du skal ikke op endnu. BASTA. Og hvis han bliver ked af det kommer han over i vores seng, men vi står altså ikke op!?

Anmeld

29. september 2009

Mca<3

Uhh ja håber ikke han bliver ved flere dage i træk ,, Jeg kan ikke tage ham op i vores seng for så går det helt galt  Han sparker og putter konstant sine tæer op i vores hoveder samtidig med han råber vildt højt  Altså ikke lige sådan en fest man gider 04 30

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

Julie sover normalt til kl. 6... og til tider sker det da at hun kan trække den til kl.. 9...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.