Tænk engang kl er 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Mca<3

Og min søn er i gang med hans formiddagslur   Hvordan kan man finde på at stå op 04 30 og være frisk .. Det har han aldrig gjort før ...   Hva tid er i oppe med jeres bebser ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

TbCp

Tanja.. skriver:

Og min søn er i gang med hans formiddagslur   Hvordan kan man finde på at stå op 04 30 og være frisk .. Det har han aldrig gjort før ...   Hva tid er i oppe med jeres bebser ??

Der har jeg også været... det var mega hårdt når Liva stod op så tidligt!
Og det varede desværre rigtig længe.
Nu står hun op mellem 6 og 7, det er meget passende, ihvertfald i hverdagene

Anmeld

29. september 2009

Mca<3

TbCp skriver:

Der har jeg også været... det var mega hårdt når Liva stod op så tidligt!
Og det varede desværre rigtig længe.
Nu står hun op mellem 6 og 7, det er meget passende, ihvertfald i hverdagene

Ihh vi har været heldige indtil nu .. Hi hi han sover som regel til kl 8 og i weekenden sagde vi for sjov ,, gid han dog sov lidt længere ...  Straf ??????  Puha så har i været oppe kl Lort hver dag ,, meget meget længe ??  Øvs

Anmeld

29. september 2009

TbCp

Tanja.. skriver:

Ihh vi har været heldige indtil nu .. Hi hi han sover som regel til kl 8 og i weekenden sagde vi for sjov ,, gid han dog sov lidt længere ...  Straf ??????  Puha så har i været oppe kl Lort hver dag ,, meget meget længe ??  Øvs

Siden 1/8 har jeg arbejdet og får de første børn 7.15, så der er det fint nok at hun står op mellem 6 og 7
Men det kunne godt nok være rart hvis hun i nogle weekends ville sove lidt længere

Det største problem hos os er at hun det sidste 1 1/2 år har været vågen mellem 5 og 10 gange HVER nat... men det ser endelig ud til at det er overstået

Anmeld

29. september 2009

Mca<3

TbCp skriver:

Siden 1/8 har jeg arbejdet og får de første børn 7.15, så der er det fint nok at hun står op mellem 6 og 7
Men det kunne godt nok være rart hvis hun i nogle weekends ville sove lidt længere

Det største problem hos os er at hun det sidste 1 1/2 år har været vågen mellem 5 og 10 gange HVER nat... men det ser endelig ud til at det er overstået

UFFF    Ikke rart ,, ved du hvorfor ???   Nu ved jeg godt Alexander er meget yngre men han begyndte også at vågne rigtigt mange gange pr nat .. Sov ikke 2 timer i træk ...   Jeg tog ham med til kiropraktor og så var problemet løst Han var låst i skuldre og nakke og nu sover han som regel 9 timer og er ind i mellem vågen 1 hurtig gang for at blive ammet ..

Anmeld

29. september 2009

TbCp

Tanja.. skriver:

UFFF    Ikke rart ,, ved du hvorfor ???   Nu ved jeg godt Alexander er meget yngre men han begyndte også at vågne rigtigt mange gange pr nat .. Sov ikke 2 timer i træk ...   Jeg tog ham med til kiropraktor og så var problemet løst Han var låst i skuldre og nakke og nu sover han som regel 9 timer og er ind i mellem vågen 1 hurtig gang for at blive ammet ..

Vi tror vi har fundet løsningen.
Liva er født 5 uger for tidligt, og der har egentlig ikke været problemer siden hun var 6 mdr. men nu tror vi at det muligvis kan være grunden. At hun har svært ved at få alle dagens indtryk på plads.
På hendes væreelse er der masser af legetøj, ting på væggene osv, så det har sikkert givet en masse uro i hendes hoved.
Så prøvede vi at stille hende ud i vores gang, hvor der bare er hvide vægge, og siden da har hun sovet hele natten.

Så nu skal vi finde ud af at have indrettet en lille hule inde på hendes værelse hvor hun kan sove ordentlig

Anmeld

29. september 2009

Mca<3

TbCp skriver:

Vi tror vi har fundet løsningen.
Liva er født 5 uger for tidligt, og der har egentlig ikke været problemer siden hun var 6 mdr. men nu tror vi at det muligvis kan være grunden. At hun har svært ved at få alle dagens indtryk på plads.
På hendes væreelse er der masser af legetøj, ting på væggene osv, så det har sikkert givet en masse uro i hendes hoved.
Så prøvede vi at stille hende ud i vores gang, hvor der bare er hvide vægge, og siden da har hun sovet hele natten.

Så nu skal vi finde ud af at have indrettet en lille hule inde på hendes værelse hvor hun kan sove ordentlig

Årh ja   Rigtigt .. Så godt det tv program om en pige der også havde det sådan ... Super det virker ..

Anmeld

29. september 2009

TbCp

Tanja.. skriver:

Årh ja   Rigtigt .. Så godt det tv program om en pige der også havde det sådan ... Super det virker ..

Har der været et program om det?
Det har jeg slet ikke set... øv..

Anmeld

29. september 2009

malou

årh din stakkel..... victor har også gjort det et par gange.. men det er heldigvis blevet ved det. han vågner mellem 6,30 nogle gange først kl 8 så mor her er mest af alt veludhvilet.... tit vågner han kl. 5 når Dennis kører men så kommer han op under min varme dyne og så sover han som regel videre...... ihhhh det er såååå hyggeligt

knus malou

Anmeld

29. september 2009

Mca<3

TbCp skriver:

Har der været et program om det?
Det har jeg slet ikke set... øv..

Det var et af de dumme engelske programmer om børne opdr. Men det samme .. Alt skulle ud af værelset og barnet begyndte at sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.