2 år - ondt i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.001 visninger
16 svar
2 synes godt om
2. juli 2016

SHERO

Min datter har forfærdelig ondt i munden.... troede først det var mund, fod og hånd syge, som flere har fået i vg, men intet at se på fødder eller hænder.... Hun har hverken haft feber eller andet om til... Hun har to store hvidlige plamager på siden og under tungen.... 

Min svigerinde troede det var lungebetændelse, men der står man har feber først, og at det er blænder der springer og bliver til står..  så ligner ikke umiddelbart.. .

Det genere rigtig meget, vågner hele tiden med et sæt og græder, og vil intet spise.. 

Har i oplevet lign?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2016

Skouboe

Prøv med spray mod bilister fra apoteket. Måske den lindrer lidt..

Anmeld Citér

2. juli 2016

GrønStjerne

Det ligner blister, men det er godt nok stort på sådan et lille barn. Når det er så stort som det der ville jeg nok kontakte lægevagten bare for en sikkerheds skyld. Det er jo dem der vurderer om det er nødvendigt at se det, så jeg ville da bare ringe.

Anmeld Citér

2. juli 2016

Augustmama

Jeg synes bestemt du skal ringe til lægen! 

Synes det ligner trøske 

Og ellers på apoteket og hør hvad du kan få af mundskylle til børn! 

Anmeld Citér

2. juli 2016

MorTil3+

Tullen85 skriver:

Min datter har forfærdelig ondt i munden.... troede først det var mund, fod og hånd syge, som flere har fået i vg, men intet at se på fødder eller hænder.... Hun har hverken haft feber eller andet om til... Hun har to store hvidlige plamager på siden og under tungen.... 

Min svigerinde troede det var lungebetændelse, men der står man har feber først, og at det er blænder der springer og bliver til står..  så ligner ikke umiddelbart.. .

Det genere rigtig meget, vågner hele tiden med et sæt og græder, og vil intet spise.. 

Har i oplevet lign?

Synes også det ligner svamp (trøske) har selv haft det engang efter en heftig penicillin kur og det gør bare rigtig ondt.

Anmeld Citér

2. juli 2016

SHERO

Vagtlægen mente i telefonen at det var mundbetændelse (herpes), så det må være fra vg for ingen af os har det.... 

Anmeld Citér

2. juli 2016

channie-g

Vi har det også her hjemme, min den yngste har det for 2. Gang på 2 mdr.. Vi fik afvide at vi skulle prøve og skrift tandpasta og det hjalp også men nu har hun det igen, og de siger det eneste vi kan gøre er at smertedække hende :-( hun er 2 år og 9 mdr 

Anmeld Citér

2. juli 2016

SHERO

Så lidt Panodil hjælper? For så tror jeg vi prøver det inden Hun skal sove....

Anmeld Citér

2. juli 2016

Augustmama

Hvis ikke i allerede gør det, så skrift tandpasta til Zendium 

Anmeld Citér

2. juli 2016

channie-g

Tullen85 skriver:

Så lidt Panodil hjælper? For så tror jeg vi prøver det inden Hun skal sove....

Ja meget, her er hun smertdækket døgnet rundt så længe hun har ondt (det eneste lægen mener vi kan gøre) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.