Er vi virkelig anderledes? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2016

lineog4

Det er vel lige så forskelligt som familier nu en gang er. Vi har sågar stadig vinylplader i samlingen, dog er pladespilleren afgået ved døden for kort tid siden.

Vi har både cd'er og dvd'er - dvd'er dog kun børnefilm eller film jeg tænker man kan bruge i undervisningen. Men det er me cd'er som med dvd'er det er enten børnemusik eller de samme der bliver spillet igen og igen. 

Bilture har vi ikke mange af, altså som i nogle der tager mere end en time og der er hverken den ene eller den anden slags underholdning med. Kun den årlige til Italien og der er der dvd'er, Nintendo og bøger med. 

Selvom vi har cd'er og dvd'er kan vi nu ikke mønstre 1000 af hver  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har ingen tv kanaler, men Netflix og viaplay

vores dvd'er og Blu-rays er kommet op på loftet for ikke så længe siden. Jeg var træt af at min datter smed dem på gulvet konstant. Desuden blev de aldrig brugt. 

Vi bruger Apple musik eller Spotify  

man gør jo det, som man bedst kan lide at bruge. Kender mange som stadigvæk elsker cd'er osv

Jeg synes, det er rart at man ikke skal have en masse cd'er, dvd'er osv liggende..

Mht. Køreture, så sover min datter det meste af vejen (ligesom sin mor :p)

Anmeld Citér

2. juli 2016

Guldlok88

Min mor hører stadig cd'er og jeg har en masse dvd'er men det er mest min søn der ser dem, også har jeg lige købt en pladespiller til min mor da hun har gemt pladerne, så nu kan hun høre dem igen 

Anmeld Citér

2. juli 2016

MyLove E

lineog4 skriver:

Det er vel lige så forskelligt som familier nu en gang er. Vi har sågar stadig vinylplader i samlingen, dog er pladespilleren afgået ved døden for kort tid siden.

Vi har både cd'er og dvd'er - dvd'er dog kun børnefilm eller film jeg tænker man kan bruge i undervisningen. Men det er me cd'er som med dvd'er det er enten børnemusik eller de samme der bliver spillet igen og igen. 

Bilture har vi ikke mange af, altså som i nogle der tager mere end en time og der er hverken den ene eller den anden slags underholdning med. Kun den årlige til Italien og der er der dvd'er, Nintendo og bøger med. 

Selvom vi har cd'er og dvd'er kan vi nu ikke mønstre 1000 af hver  

Det er også mange Min mand er meget glad for meget forskelligt musik i ALLE genre  Og så kommer der jo mange hvis man skal havde lidt af hvert. Der er lidt sjovt for den eneste vi har dobbelt af er Ruben og Knud  ( hvis du kender dem) 

Anmeld Citér

2. juli 2016

MyLove E

Saphiira skriver:

Vi har ingen tv kanaler, men Netflix og viaplay

vores dvd'er og Blu-rays er kommet op på loftet for ikke så længe siden. Jeg var træt af at min datter smed dem på gulvet konstant. Desuden blev de aldrig brugt. 

Vi bruger Apple musik eller Spotify  

man gør jo det, som man bedst kan lide at bruge. Kender mange som stadigvæk elsker cd'er osv

Jeg synes, det er rart at man ikke skal have en masse cd'er, dvd'er osv liggende..

Mht. Køreture, så sover min datter det meste af vejen (ligesom sin mor :p)

Ja de fylder men vi har købt sådan nogle Dj kasser som der kan være 500 disc i. Vi er i gang med nr 3 men vi har også mange serie, de fylder meget  

Vores søn har sin egen hvor hans CD'er også er i den er kun på 200 og er ikke fyldt op 

Vi har så tastet alle film ind på et program på computeren og så kan man nemt søge efter dem 

Anmeld Citér

2. juli 2016

MyLove E

tossen93 skriver:

Jeg er 23, og har boet i nuværende lejlighed 4 år. Vi snakkede om at sætte tv'et til i starten, men fik det aldrig gjort. Vi har simpelthen ikke behovet for det. Tv'et står der dog stadig. Sætter computeren til, for at se en film engang imellem, men mest så står det bare.

Har vi brug for en pause, lægger vi os på gulvet og tegner (:

Jeg føler mig så meget mere fri nu, alle folk snakker hele tiden om de forfærdelige ting som sker ude i verdenen. Jeg var bekymret før. Nu ved jeg hvad der foregår, via nyhedsmedier på mobilen. Jeg følger stadig med, men bliver ikke bombarderet med diverse ulykker og om hvor forfærdelig verdenen er.

Vi har ingen abonnementer på tv,netflix og lignende. Vi høre dog rigtig meget musik, det køre ofte i baggrunden, da min datter elsker at danse til det.

På bilture har vi legetøj og vinduer. 

Jeg har dog stadig en masse bånd liggende, kunne være sjovt at få fat på en walkman en dag (:

Vores tv er også først sat til her for Ca 1 år siden. Da jeg flyttede ind for 7 år siden havde min mand ingen tvivl!  Og der var jeg meget afhængig  

Men jeg kan jo sagtens undvære dårlige reality-programmer 

Tv er også kun et par år siden men det var til min Wii ellers så vi film på computeren  

Anmeld Citér

2. juli 2016

Skouboe

Vi har Netflix og Viaplay, det er mest manden og ungerne, der bruger dem. Jeg har et Storytel abonnement, som både ungerne og jeg bruger, primært til lydbøger. Derudover har vi Canal Digital familie pakke, fordi når jeg ser tv - hvilket ikke er særligt meget - så ser jeg BBC, Discovery kanalerne og History Channel/National Geographic og Travel Channel, og de ligger kun i de store tv pakker

Når vi kører bil, kigger ungerne som regel ud ad vinduet, nogen gange hører de lydbog på deres iPad. De bliver begge to køresyge, så de kan ikke tegne eller se film eller spille et spil. 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Benjamins'mor

MyLove E skriver:

Hej. 

Her hjemme ELSKER vi musik, og høre det rigtig meget. Efter vi har fået barn bliver det mest bare radio,  vi har dog stadig over 1000 cd (de fleste er min mands) vi har dem da også til tider. Her i sommeren bliver det nok til meget da der kommer meget sport 

Vi ser også Dvd der har vi også omkring 1000. 

Vi har ingen Netflix, Viaplay, Spotify eller andre af disse abonnementer. 

Vi har også kun dr's kanaler. 

Vi har internet og smartfon og en virkelig dårlig tablet så den tæller ikke rigtig med 

Når vi køre langt har vores søn en discman og en spillemaskine   

Med noget af det sidste ved jeg godt vi er mærkelig 

Men er vi de eneste som bruger cd og dvd??

Nej, vi har både cd'er, dvd'er og VHS. Vi har lige købt ny vhs maskine så vi kan se vhs'erne igen

Dog deler vi Netflix med mine svogere og låner min mors viaplay. Vi havde en skod tablet til vores søn, han nåede dog kun at have den en måned så gik skærmen i stykker og det kan ikke betale sig at lave den - det vil blive dyrere end det vi har givet.  

Anmeld Citér

2. juli 2016

et-ønske

MyLove E skriver:

Har i så Netflix og Spotify eller lignende? 

Vi har musik via vores mobil abonnement så har vi viaplay - og boxer abonnement  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.