Er vi virkelig anderledes? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2016

MyLove E

CDLN skriver:

NEJ absolut ikke 

Så i har også begge dele?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2016

Rauw

Tror det er meget normalt. Altså i mit hjem er der hverken Spotify, computer eller tablets. Når vi cruiser ser ungerne ud af vinduet og snakken går lystigt om alt og intet. Og jeg har efterhånden et par film. Især Tim burtons, disney og gysere- men mit hjerte banker for at læse, så det er bøger der er i tusindvis herhjemme  Og jeg er afhængig af at hører radio. Nyheder og musik i et- whats not to love?!

Men hos deres far derimod, der har de både telefoner, computere, ipads og alt andet der kan passe børn så han selv slipper  

Anmeld Citér

1. juli 2016

De3Guldklumper

MyLove E skriver:

FEDT 

I går havde jeg købt en cd afspiller til vores søn på 5år. Han kigger på den og siger " hvor skal kassettebånd i?" 

Vi harbejder godt nok ikke nogen båndafspiller, men vi har nok snakket om det Men synes det var ret sjovt Min søster på 23 har lige været på besøg og så discman og sagde " ej hvad er det nu sådan en hedder" 

Vi har faktisk også båndafspiller i vores gamle arvede B&O anlæg

Anmeld Citér

1. juli 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har en cd i bilen, den har vi haft siden min mand og jeg begyndte vores liv sammen. Det vil sige 9 år, den er der af nostalgiske årsager og vi tænder den op engang imellem, den har alle de numre vi hørte meget dengang.

Ellers er vores cd'er på loftet, jeg har en stor flyttekasse fyldt med cd'er fra dengang det var måden at høre musik på. 

Derhjemme bruger vi nu Apple Music, vores forstærker i understøtter AirPlay og derfor er det nemt lige at sætte musik over via vores mobiler. Vi har et 7.1 surround-anlæg i stuen og et stereo anlæg i køkkenet koblet op på samme forstærker. Så musikken er der hvor vi er. 

Vi ser ingen grund til at bruge cd'er. Vi bruger flittigt Apple Music og ellers iPods og telefonen til at høre musik. 

Mht fjernsyn, har vi selvfølgelig et, men vi har ingen kanaler overhovedet! Men vi har et Apple tv koblet til, så vi kan se Netflix og for tiden også HBO. mht dvd'er har vi alt for mange, vi har snakket om at de kommer på loftet, da vi ser film på Netflix eller lejer/køber dem på Apple tv'et. Men det er blevet ved tanken, så vores ene kontor væg er fyldt med dvd'er lidt endnu. Kunne være jeg skulle have et sommer projekt med at få alle dvd'er på loftet 

hvis knægten på 5 skal underholder i bilen er det som regel med en tegneplade eller plus plusser eller LEGO, og nej han bliver ikke køresyg 

det da sjovt at se hvor forskellig man gør tingene familierne imellem 

Anmeld Citér

1. juli 2016

MyLove E

Rauw skriver:

Tror det er meget normalt. Altså i mit hjem er der hverken Spotify, computer eller tablets. Når vi cruiser ser ungerne ud af vinduet og snakken går lystigt om alt og intet. Og jeg har efterhånden et par film. Især Tim burtons, disney og gysere- men mit hjerte banker for at læse, så det er bøger der er i tusindvis herhjemme  Og jeg er afhængig af at hører radio. Nyheder og musik i et- whats not to love?!

Men hos deres far derimod, der har de både telefoner, computere, ipads og alt andet der kan passe børn så han selv slipper  

Vores kigger også meget ud og læser bøger og tegner. Vi har kun ham så derfor han også godt blivelidt underholdt af andre ting.

Han ser pt en del fjernsyn, men jeg er psykisk HELT ned og jeg bliver nemt sur og ked af det. 

Men ellers prøver vi også at minimere det 

Anmeld Citér

1. juli 2016

MyLove E

Skovrup skriver:

Vi har en cd i bilen, den har vi haft siden min mand og jeg begyndte vores liv sammen. Det vil sige 9 år, den er der af nostalgiske årsager og vi tænder den op engang imellem, den har alle de numre vi hørte meget dengang.

Ellers er vores cd'er på loftet, jeg har en stor flyttekasse fyldt med cd'er fra dengang det var måden at høre musik på. 

Derhjemme bruger vi nu Apple Music, vores forstærker i understøtter AirPlay og derfor er det nemt lige at sætte musik over via vores mobiler. Vi har et 7.1 surround-anlæg i stuen og et stereo anlæg i køkkenet koblet op på samme forstærker. Så musikken er der hvor vi er. 

Vi ser ingen grund til at bruge cd'er. Vi bruger flittigt Apple Music og ellers iPods og telefonen til at høre musik. 

Mht fjernsyn, har vi selvfølgelig et, men vi har ingen kanaler overhovedet! Men vi har et Apple tv koblet til, så vi kan se Netflix og for tiden også HBO. mht dvd'er har vi alt for mange, vi har snakket om at de kommer på loftet, da vi ser film på Netflix eller lejer/køber dem på Apple tv'et. Men det er blevet ved tanken, så vores ene kontor væg er fyldt med dvd'er lidt endnu. Kunne være jeg skulle have et sommer projekt med at få alle dvd'er på loftet 

hvis knægten på 5 skal underholder i bilen er det som regel med en tegneplade eller plus plusser eller LEGO, og nej han bliver ikke køresyg 

det da sjovt at se hvor forskellig man gør tingene familierne imellem 

Vi har også altid legetøj, bøger og legetøj med. Han sidder ikke og spiller hele tiden.

Anmeld Citér

1. juli 2016

Loa

MyLove E skriver:

Men så skal man jo også have abonnement til de online steder hvis det skal være lovligt 

Selvfølgelig Vi har skam også kun de lovlige forskellige tjenester.... Men ja, alle de forskellige tjenester løber jo selvfølgelig også hurtigt op.....

Det andet er jeg i øvrigt heller ikke it kynding nok til at kunne finde ud af 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vi har masser af DVD og CD, men må indrømme vi sjældent gør brug af dem! Vi bruger Netflix, SKY, Spotify og radio stort set dagligt. 

Anmeld Citér

2. juli 2016

tossen93

Jeg er 23, og har boet i nuværende lejlighed 4 år. Vi snakkede om at sætte tv'et til i starten, men fik det aldrig gjort. Vi har simpelthen ikke behovet for det. Tv'et står der dog stadig. Sætter computeren til, for at se en film engang imellem, men mest så står det bare.

Har vi brug for en pause, lægger vi os på gulvet og tegner (:

Jeg føler mig så meget mere fri nu, alle folk snakker hele tiden om de forfærdelige ting som sker ude i verdenen. Jeg var bekymret før. Nu ved jeg hvad der foregår, via nyhedsmedier på mobilen. Jeg følger stadig med, men bliver ikke bombarderet med diverse ulykker og om hvor forfærdelig verdenen er.

Vi har ingen abonnementer på tv,netflix og lignende. Vi høre dog rigtig meget musik, det køre ofte i baggrunden, da min datter elsker at danse til det.

På bilture har vi legetøj og vinduer. 

Jeg har dog stadig en masse bånd liggende, kunne være sjovt at få fat på en walkman en dag (:

Anmeld Citér

2. juli 2016

Bebsen

Mærkelige syns jeg ikke I er 

men jeg har for 5 år siden givet stort set alle cd'er væk og sidste år røg næsten alle dvd'erne... De blev overhovedet ikke brugt  

Vi har ingen tv kanaler, men har Netflix og DRappen på iPad, så skal der ses noget bliver iPaden koblet til tv'et og hvis det er musik bliver den koblet til anlægget  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.