Read the baby, not the books.
Vi har en cd i bilen, den har vi haft siden min mand og jeg begyndte vores liv sammen. Det vil sige 9 år, den er der af nostalgiske årsager og vi tænder den op engang imellem, den har alle de numre vi hørte meget dengang.
Ellers er vores cd'er på loftet, jeg har en stor flyttekasse fyldt med cd'er fra dengang det var måden at høre musik på.
Derhjemme bruger vi nu Apple Music, vores forstærker i understøtter AirPlay og derfor er det nemt lige at sætte musik over via vores mobiler. Vi har et 7.1 surround-anlæg i stuen og et stereo anlæg i køkkenet koblet op på samme forstærker. Så musikken er der hvor vi er.
Vi ser ingen grund til at bruge cd'er. Vi bruger flittigt Apple Music og ellers iPods og telefonen til at høre musik.
Mht fjernsyn, har vi selvfølgelig et, men vi har ingen kanaler overhovedet! Men vi har et Apple tv koblet til, så vi kan se Netflix og for tiden også HBO. mht dvd'er har vi alt for mange, vi har snakket om at de kommer på loftet, da vi ser film på Netflix eller lejer/køber dem på Apple tv'et. Men det er blevet ved tanken, så vores ene kontor væg er fyldt med dvd'er lidt endnu. Kunne være jeg skulle have et sommer projekt med at få alle dvd'er på loftet 
hvis knægten på 5 skal underholder i bilen er det som regel med en tegneplade eller plus plusser eller LEGO, og nej han bliver ikke køresyg 
det da sjovt at se hvor forskellig man gør tingene familierne imellem 
Anmeld
Citér