Hvordan er det nu med jordemoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2016

Ønskebarnet2014

Ønskebarnet2014 skriver:

Her i Århus, er mit første besøg i uge 21, fik besked via e-boks

Og de fik automatisk besked fra nakkefoldscanningen, så de havde den rigtige dato at gå udfra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2016

Mo9ca

Ønskebarnet2014 skriver:

Her i Århus, er mit første besøg i uge 21, fik besked via e-boks

Okay. Jeg bor også her i Århus, så mon ikke det er det samme? Tidligere var det bare i uge 16 at man havde den første jdm. konsultation.

Anmeld Citér

3. juli 2016

ninibadini

Jeg var også først af sted omkring uge 20. Fik brev i eboks efter nf. Hører til Horsens. Tror ikke du skal bekymre dig

Anmeld Citér

3. juli 2016

GrønStjerne

Jeg var afsted i uge 14 (3. gang) så det er godt nok meget forskelligt..

Anmeld Citér

3. juli 2016

Mo9ca

GrønStjerne skriver:

Jeg var afsted i uge 14 (3. gang) så det er godt nok meget forskelligt..

Hvor hører du til? Jeg er også 3. gangs men hører til i Århus.

Anmeld Citér

3. juli 2016

Mo9ca

Ønskebarnet2014 skriver:

Og de fik automatisk besked fra nakkefoldscanningen, så de havde den rigtige dato at gå udfra

Indtil nf. skanningen har min termin også været lidt upræcis. Først havde jeg termin 17. januar og nu, efter skanningen har jeg den 8. januar. Så kan jeg vel også gå ud fra, at de kalder mig ind ud fra den nye termin?

Mvh. M

Anmeld Citér

4. juli 2016

GrønStjerne

Jeg hører til i region hovedstaden, det er alligevel vildt at der er så stor forskel...

Anmeld Citér

4. juli 2016

nielsen80

GrønStjerne skriver:

Jeg hører til i region hovedstaden, det er alligevel vildt at der er så stor forskel...

Jeg var afsted uge 18 - region Syddanmark. Har et barn i forvejen.

Synes dog ikke der nærmest er grund til at komme, jeg fik hverken målt blodtryk, vægt eller hørte hjertelyd. Der stod nogle sticks på toiletter, man selv kunne benytte sig af for at teste urin.

Jeg skulle svare på et par spørgsmål om min tidligere fødsel( som gik meget lidt som planlagt), så fik jeg et par pjecer, og det var det. Min næste tid hos JM er i uge 31. Der er blevet skåret gevaldigt ned i forhold til første gang - ellers så er det bare fordi man er andengangs mor - jeg ved det ikke.

Anmeld Citér

4. juli 2016

Mo9ca

nielsen80 skriver:

Jeg var afsted uge 18 - region Syddanmark. Har et barn i forvejen.

Synes dog ikke der nærmest er grund til at komme, jeg fik hverken målt blodtryk, vægt eller hørte hjertelyd. Der stod nogle sticks på toiletter, man selv kunne benytte sig af for at teste urin.

Jeg skulle svare på et par spørgsmål om min tidligere fødsel( som gik meget lidt som planlagt), så fik jeg et par pjecer, og det var det. Min næste tid hos JM er i uge 31. Der er blevet skåret gevaldigt ned i forhold til første gang - ellers så er det bare fordi man er andengangs mor - jeg ved det ikke.

Jeg er 3. gangs men de to store er 9 og 10 år så jeg kan ikke huske helt så tydeligt hvordan det var dengang, kun at jeg var ved jdm. i uge 16, 32, og 40+. Den sidste nåede jeg dog ikke med de to jeg har. 

Jeg har altid lidt af lavt blodtryk og under graviditeterne er det kun blevet lavere, så jeg får det altid tjekket. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.