Hvordan er det nu med jordemoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
18 svar
2 synes godt om
1. juli 2016

Mo9ca

Skal jeg selv ringe til det sted jeg hører til og bestille tid eller får vi et brev med en tid? Og er det ikke i uge 16 eller sådan cirkus at man skal til den første konsultation?

Mvh. Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2016

CutieKiwi

Mo9ca skriver:

Skal jeg selv ringe til det sted jeg hører til og bestille tid eller får vi et brev med en tid? Og er det ikke i uge 16 eller sådan cirkus at man skal til den første konsultation?

Mvh. Monica

Da jeg havde fået lavet vandrejournal ved egen læge fik jeg automatisk indkald til jm  (lægen sendte oplysningerne videre)

Anmeld Citér

2. juli 2016

baby_drømme

Jeg fik brev om hvornår jeg skulle til jordemoder og jo, det er omkring de der 16 uger man er henne ved første besøg 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Mo9ca

CutieKiwi skriver:

Da jeg havde fået lavet vandrejournal ved egen læge fik jeg automatisk indkald til jm  (lægen sendte oplysningerne videre)

Okay. Så er det vel også sådan i østjylland tænker jeg??

Tak for hjælpen.

Anmeld Citér

2. juli 2016

CutieKiwi

Mo9ca skriver:

Okay. Så er det vel også sådan i østjylland tænker jeg??

Tak for hjælpen.

Det vil jeg bestemt tro  du kan evt høre lægen ad om de har givet besked videre, hvis du synes der er gået for længe. Jeg fik besked via Eboks samt papirer der skulle udfyldes inden første besøg ved jm 

Anmeld Citér

2. juli 2016

FrkC

Jeg mener bestemt selv jeg skulle ringe og bestille en tid så det må være forskelligt fra sted til sted :) Jeg bor i Nordvestjylland .. 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Mo9ca

CutieKiwi skriver:

Det vil jeg bestemt tro  du kan evt høre lægen ad om de har givet besked videre, hvis du synes der er gået for længe. Jeg fik besked via Eboks samt papirer der skulle udfyldes inden første besøg ved jm 

Problemet er bare at jeg er blevet rykket frem i termin så jeg nu har termin 8. januar i stedet for 17. Og min læge har ferie frem til udgangen af uge 28 og dér er der kun 14 dage til at jeg er 16 hele uger henne.

Jeg har ikke fået noget i eboks endnu men ved heller ikke hvornår jeg kan forvente brev derfra.

Mvh. M

Anmeld Citér

3. juli 2016

GrønStjerne

Jeg ville tjekke på nettet hvor din jordemoder ordning holder til, og så ringe til dem og tjekke de har fået de papirer de skal have. Så behøver du ikke spekulere, og du kan selv rette datoen med dem, så du får en korrekt tid.

Anmeld Citér

3. juli 2016

Mo9ca

GrønStjerne skriver:

Jeg ville tjekke på nettet hvor din jordemoder ordning holder til, og så ringe til dem og tjekke de har fået de papirer de skal have. Så behøver du ikke spekulere, og du kan selv rette datoen med dem, så du får en korrekt tid.

Det var en god ide. Det gør jeg. Tak for hjælpen.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

3. juli 2016

Ønskebarnet2014

Her i Århus, er mit første besøg i uge 21, fik besked via e-boks

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.