Køkken "pynt" vis hva i har i feks vinduet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2016

CDLN

Orkidere 2 stk og små vaser 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
CDLN skriver:

Orkidere 2 stk og små vaser 

Her elsker vi også orkideer!! Vh stine

Anmeld Citér

1. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Andre der vil byde ind med ting til pynt i køkkenet? Vh stine

Anmeld Citér

1. juli 2016

Bshizzle

StineW79 skriver:

Andre der vil byde ind med ting til pynt i køkkenet? Vh stine

Nu er vores køkkenvindue ikke ret spændende.. 

Jeg kan starte med en undskylde rodet, men jeg er igang med at redde ungernes små krydderurter mm de har plantet 

Men ellers står vores kaffemaskine i vinduet (så er der mere fri bordplads)  og vores vin-halløj som jeg har haft i maaaaaange år. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. juli 2016

Bebsen

Vindueskarmen med vaser og pindsvin står som regel tom, da kattene mener det er deres og de er overhovedet ikke elegante, så selv store potteplanter ryger ned 

Den foran vasken blir brugt til spiring og andre små  grønne forsøg, pt avokado sten  også har jeg bestilt en holder til opvaskemiddel og børste, syns det er rart at have stående nemt tilgængeligt, selvom det ikke er så kønt. 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Pianisten

Vores vindueskarm er ret lang, så der er gode muligheder for at have ting stående Jeg elsker pynteting, og især hvis man kan putte ting ned i - f.eks. har vi løg og hvidløg i de grå krukker til venstre Min kæreste er ret vild med krydderurter, derfor går han op i at have basilikum og mynte stående, og det synes jeg såmænd kun er festligt - elsker den grønne farve 

Ignorer i øvrigt bare det "halve" køkkenbord neden under vindueskarmen - vi har endnu ikke fået købt en bordplade

Anmeld Citér

1. juli 2016

ninibadini

Vores vindueskarm ligger ca. 50 cm over bordpladen og er ét langt vindue langs med den ene del af køkkenet, ca. 2,5 m. lang. Vi har en masse Le Creuset skåle i forskellige former, størrelser og farver stående samt en støbejernsgryde i rød. Og så står der nogle små miniorkideer og nogle krukker med krydderurter.

Anmeld Citér

1. juli 2016

MorTil3+

I den ene vindueskarm har vi chiliplanter og i den anden har vi ikke noget da den er ved bordpladen og vi altid åbner vinduet.

Anmeld Citér

1. juli 2016

CDLN

Bshizzle skriver:

Nu er vores køkkenvindue ikke ret spændende.. 

Jeg kan starte med en undskylde rodet, men jeg er igang med at redde ungernes små krydderurter mm de har plantet 

Men ellers står vores kaffemaskine i vinduet (så er der mere fri bordplads)  og vores vin-halløj som jeg har haft i maaaaaange år. 

Ej nogen fede vindimser. Hvor har i dem fra. 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Bshizzle

CDLN skriver:

Ej nogen fede vindimser. Hvor har i dem fra. 

Tak.. Uh.. Tror jeg engang har købt dem på et marked. 

Men der findes rigtig mange flotte vin-holdere på dba. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.