Køkken "pynt" vis hva i har i feks vinduet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.592 visninger
23 svar
15 synes godt om
29. juni 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu er vores nye køkken endelig færdig, og vi er så småt ved at få alle vores ting sat på plads.

Nu mangler jeg bare lidt inspiration til "pynt i feks vinduet eller andre små sjove ting til et fedt køkken, så vil i ik vise hva i har? Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2016

God-mor

StineW79 skriver:

Nu er vores nye køkken endelig færdig, og vi er så småt ved at få alle vores ting sat på plads.

Nu mangler jeg bare lidt inspiration til "pynt i feks vinduet eller andre små sjove ting til et fedt køkken, så vil i ik vise hva i har? Vh stine

Jeg har en en stor orkide i det ene vindue og i det anden køkkenvindue har jeg en lille lanterne min datter har malet til os, og en vase fra dansk design. Ellers lidt krydderurter engang imellem :-)

Anmeld Citér

29. juni 2016

StineW79

God-mor skriver:

Jeg har en en stor orkide i det ene vindue og i det anden køkkenvindue har jeg en lille lanterne min datter har malet til os, og en vase fra dansk design. Ellers lidt krydderurter engang imellem :-)

Vi har også altid haft orkider i vinduet. Elsker orkider! Vh stine

Anmeld Citér

30. juni 2016

StineW79

Andre der har gode ider til "pynt" i vinduet/ køkkenet? Vh stine

Anmeld Citér

30. juni 2016

Bissen

StineW79 skriver:

Andre der har gode ider til "pynt" i vinduet/ køkkenet? Vh stine

Vi har en gammel "soda"-bøtte og en gammel gul kasserolle, hvor der er plante i  

Anmeld Citér

30. juni 2016

LLT.

I køkken/spise afdelingen har vi en kobber lysestage, kâhler vase og en royal copenhagen vase, det er det eneste pynt vi har

Anmeld Citér

30. juni 2016

serinasmor

Har rod i vinduet    men det er nu mest fordi vores primære bordplade grænser op til vinduet hele vejen hen..  Så der står bla krydderurter 

Ellers har vi et billede på væggen og en tallerken række med kogebøger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. juni 2016

StineW79

Bissen skriver:

Vi har en gammel "soda"-bøtte og en gammel gul kasserolle, hvor der er plante i  

Jeg har faktisk sådan en rigtig fed gammel, gul gryde et eller andet i rodeværelset ( kontoret/gæsteværelset) som jeg måske ku grave frem, og plante krydderurter i!

Blev lige helt inspireret der, TAK. Vh stine

Anmeld Citér

30. juni 2016

StineW79

LLT. skriver:

I køkken/spise afdelingen har vi en kobber lysestage, kâhler vase og en royal copenhagen vase, det er det eneste pynt vi har

Det lyder også rigtig fint! Har i så altid blomster i, eller står de bare til pynt? Vh stine

Anmeld Citér

30. juni 2016

StineW79

serinasmor skriver:

Har rod i vinduet    men det er nu mest fordi vores primære bordplade grænser op til vinduet hele vejen hen..  Så der står bla krydderurter 

Ellers har vi et billede på væggen og en tallerken række med kogebøger 

Vores bordplade går nemlig også hen til vindueskarmen, som så bare på en eller anden måde forvandlede sig til en rodeplads, hvor vi havde en dåse med kuglepenne, sakse, batterier og post it's og alt, alt muligt andet skørt.

Men nu har vi fået nyt køkken, også vil jeg bare gerne se om ik jeg ka holde det hele lidt mere i skufferne, så det ik ser så rodet ud udefra

Jeres køkken ser mega hyggeligt ud. Ku faktisk sagtens lige overveje en lille tallerkenrække, til mine ynglings kogebøger. Har en bar væg, lige i mellem vores vinduer Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.