Hvad tænker i? (Test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2016

GrønStjerne

For at sammenligne tests skal du have samme mærke, men de er fint positive dem du har. Tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2016

Anonym trådstarter

miniRTLL skriver:

De er så fine - tillykke 

mine så lige sådan ud  og er 6+6 i dag i fredags var vi til scanning på sygehuset og så hjerteblink 

Kæmpe tillykke til dig.. Ej? Var det ikke fantastisk? .. Jeg glæder mig sådan - vi vil også til tidlig scanning. Så det var i din uge 7? Jeg er idag gået ind i uge 6 .. Tænk hvis vi kunne se de små blik om en uge .. Årh

Anmeld Citér

2. juli 2016

Zicla

Stort tillykke! De er positive!

Anmeld Citér

3. juli 2016

miniRTLL

Anonym skriver:

Kæmpe tillykke til dig.. Ej? Var det ikke fantastisk? .. Jeg glæder mig sådan - vi vil også til tidlig scanning. Så det var i din uge 7? Jeg er idag gået ind i uge 6 .. Tænk hvis vi kunne se de små blik om en uge .. Årh

Det var fantastisk og jeg kunne slet ikke holde tårerne tilbage  ville så gerne afsted igen er 7+3 i dag og synes der er en evighed til at der sker noget 

Anmeld Citér

3. juli 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hej tøser håber i kan hjælpe mig. Jeg er så bekymret, vi har forsøgt i to år og skulle starte i Horsens efter ferien. Vi har forsøgt med insemination for et år siden.. Men har holdt pause i 11 mdr.

har de sidste 3 dage haft tetst der ser sådan her ud.. (Mandag:øverst, tirsdag:i midten, og idag: nederst) !

ja! Jeg er et test monster, men havnede aldrig turde håber på at kunne lave de to streger helt selv. 

Knus

Tillykke 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym trådstarter

miniRTLL skriver:

Det var fantastisk og jeg kunne slet ikke holde tårerne tilbage  ville så gerne afsted igen er 7+3 i dag og synes der er en evighed til at der sker noget 

Ej vi må bestille tid til i næste uge .. Ihhh .. 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym trådstarter

Zicla skriver:

Stort tillykke! De er positive!

tusinde tak !! ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.