Hvad tænker i? (Test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
16 svar
14 synes godt om
29. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej tøser håber i kan hjælpe mig. Jeg er så bekymret, vi har forsøgt i to år og skulle starte i Horsens efter ferien. Vi har forsøgt med insemination for et år siden.. Men har holdt pause i 11 mdr.

har de sidste 3 dage haft tetst der ser sådan her ud.. (Mandag:øverst, tirsdag:i midten, og idag: nederst) !

ja! Jeg er et test monster, men havnede aldrig turde håber på at kunne lave de to streger helt selv. 

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

De er fint positive. Stort tillykke!

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

De er fint positive. Stort tillykke!

Tusinde tak for dit svar.. Tror bare at jeg bliver nervøs fordi de ikke er lige tydelige .. Altså de to streger 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Lilott

Jeg synes de ser meget positive ud - især den nederste 

stort tillykke 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Tusinde tak for dit svar.. Tror bare at jeg bliver nervøs fordi de ikke er lige tydelige .. Altså de to streger 

Det er jo også to forskellige teste. Derfor de svinger i tydeligheden. Men positive er de

Anmeld Citér

29. juni 2016

hautecouture

De er så fine  Stort tillykke 

Anmeld Citér

29. juni 2016

miniRTLL

De er så fine - tillykke 

mine så lige sådan ud  og er 6+6 i dag i fredags var vi til scanning på sygehuset og så hjerteblink 

Anmeld Citér

1. juli 2016

mor2015

Anonym skriver:

Hej tøser håber i kan hjælpe mig. Jeg er så bekymret, vi har forsøgt i to år og skulle starte i Horsens efter ferien. Vi har forsøgt med insemination for et år siden.. Men har holdt pause i 11 mdr.

har de sidste 3 dage haft tetst der ser sådan her ud.. (Mandag:øverst, tirsdag:i midten, og idag: nederst) !

ja! Jeg er et test monster, men havnede aldrig turde håber på at kunne lave de to streger helt selv. 

Knus

Flot positiv. Stort tillykke 

Anmeld Citér

1. juli 2016

lilledittemor

Sådan så mine også ud da jeg var 3+1 og den er derinde endnu.

Prøv eventuelt en Clearblue digital. Hvor langt vil du være henne? 

Forsigtigt tillykke ☺️

Anmeld Citér

2. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej piger tusinde tak for jeres lykønskninger .. Jeres svar har hjulpet meget. Jeg har nu meget positive tests! Vi er så glade og håber bare den bliver siddende .. Skal idag være i 5+0 .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.