hvornår kunne i teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2016

MissTas

Beti89 skriver:

Hej alle i skønne kvinder  

Hvornår kunne i teste positiv? 

Jeg forventede min mens i lørdags og testene igår men den var negativ så jeg tør slet ikke teste idag   de sidste par dahe har jeg været hrlt ekstremt træt, ømme brystvorter og haft hovedpine som jeg ellers ik har særlig tit.

Jeg er kun i 2. Cyklus efter p-pille stop så selvom min mens kom på dag 28 sidste måned kan den jo godt udeblive i denne eller ha rykket sig. Håber bare der stadig er chance for jeg kunne være gravid   andre der ikke har kunne teste positiv før sent? 

Testede positivt 3+3  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2016

Iby1210

Beti89 skriver:

Hej alle i skønne kvinder  

Hvornår kunne i teste positiv? 

Jeg forventede min mens i lørdags og testene igår men den var negativ så jeg tør slet ikke teste idag   de sidste par dahe har jeg været hrlt ekstremt træt, ømme brystvorter og haft hovedpine som jeg ellers ik har særlig tit.

Jeg er kun i 2. Cyklus efter p-pille stop så selvom min mens kom på dag 28 sidste måned kan den jo godt udeblive i denne eller ha rykket sig. Håber bare der stadig er chance for jeg kunne være gravid   andre der ikke har kunne teste positiv før sent? 

Sidder i samme båd  forventer mens i dag men der sker ingenting(den plejer altid at komme om morgenen,og er aldrig forsinket) 

har prøvet en test for sjov for 5 dage siden og den var negativ så tør slet ikke at teste igen

Anmeld Citér

27. juni 2016

Beti89

Iby1210 skriver:

Sidder i samme båd  forventer mens i dag men der sker ingenting(den plejer altid at komme om morgenen,og er aldrig forsinket) 

har prøvet en test for sjov for 5 dage siden og den var negativ så tør slet ikke at teste igen

Uhhha  men 5 dage før er også meget tidligt, jeg ville teste imorgen el onsdag hvis du stadig ik har fået mens..

det er så frustrerende!  

Anmeld Citér

27. juni 2016

Iby1210

Beti89 skriver:

Uhhha  men 5 dage før er også meget tidligt, jeg ville teste imorgen el onsdag hvis du stadig ik har fået mens..

det er så frustrerende!  

Jamen jeg tænkte måske kunne jeg få en svag positiv test  hmm ved ikke om min krop driller eller er det er graviditet,for er bange at blive skuffet.. Ja du har ret det er så frustrerende 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Beti89

Iby1210 skriver:

Jamen jeg tænkte måske kunne jeg få en svag positiv test  hmm ved ikke om min krop driller eller er det er graviditet,for er bange at blive skuffet.. Ja du har ret det er så frustrerende 

Haha kender det godt.. Jeg gik heller ikke og ventede på andet end om min mens udeblev el hvornår jeg kunne teste 

Jeg har hellr ik turde teste idag  

Du kan teste imorgen tidlig, det samme gør jeg og så krydser jeg fingrer for os begge 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Iby1210

Beti89 skriver:

Haha kender det godt.. Jeg gik heller ikke og ventede på andet end om min mens udeblev el hvornår jeg kunne teste 

Jeg har hellr ik turde teste idag  

Du kan teste imorgen tidlig, det samme gør jeg og så krydser jeg fingrer for os begge 

Prøver at teste i morgen hvis den ikke kommer,så kommer jeg med en Update  

lad os følges 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Bissen

Jeg testede meget svagt positivt 3+6 - som efter terminen blev flyttet til NF egentligt har været 4+4 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Camilze

Jeg stoppede på p-piller slut juni 2015, fik min p-pille-menses i start juli. Jeg havde været på p-piller i 10 år på daværende tidspunkt. I august fik jeg min første almindelige menses, og så så jeg ikke mere til frøken rød. I slut oktober testede jeg positivt (bragende endda), og der var jeg ca i uge 6. Jeg havde testet ugen før ugen noget positivt resultat. I dag har jeg en datter på snart 5 uger 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Beti89

Camilze skriver:

Jeg stoppede på p-piller slut juni 2015, fik min p-pille-menses i start juli. Jeg havde været på p-piller i 10 år på daværende tidspunkt. I august fik jeg min første almindelige menses, og så så jeg ikke mere til frøken rød. I slut oktober testede jeg positivt (bragende endda), og der var jeg ca i uge 6. Jeg havde testet ugen før ugen noget positivt resultat. I dag har jeg en datter på snart 5 uger 

Jeg er også bange for det er det der sker for mig, at mens 'bare'  udebliver  det bare skide irriterende for så det endnu sværere at vide om man er gravid 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Beti89

Iby1210 skriver:

Prøver at teste i morgen hvis den ikke kommer,så kommer jeg med en Update  

lad os følges 

Har du testet?

Min er stadig negativ. Dog synes jeg at min urin så meget vandet ud her til morgen, så ved ikke om det kan ha en effekt eller om det bare er mig der prøver at komme med undskyldninger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.