hvornår kunne i teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.331 visninger
23 svar
5 synes godt om
27. juni 2016

Beti89

Hej alle i skønne kvinder  

Hvornår kunne i teste positiv? 

Jeg forventede min mens i lørdags og testene igår men den var negativ så jeg tør slet ikke teste idag   de sidste par dahe har jeg været hrlt ekstremt træt, ømme brystvorter og haft hovedpine som jeg ellers ik har særlig tit.

Jeg er kun i 2. Cyklus efter p-pille stop så selvom min mens kom på dag 28 sidste måned kan den jo godt udeblive i denne eller ha rykket sig. Håber bare der stadig er chance for jeg kunne være gravid   andre der ikke har kunne teste positiv før sent? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2016

baby_drømme

Beti89 skriver:

Jeg forventede min mens i lørdags og testene igår men den var negativ så jeg tør slet ikke teste idag   de sidste par dahe har jeg været hrlt ekstremt træt, ømme brystvorter og haft hovedpine som jeg ellers ik har særlig tit.

Jeg er kun i 2. Cyklus efter p-pille stop så selvom min mens kom på dag 28 sidste måned kan den jo godt udeblive i denne eller ha rykket sig. Håber bare der stadig er chance for jeg kunne være gravid   andre der ikke har kunne teste positiv før sent? 

Ja, jeg testede først positiv 3 uger efter forventet menstruation  Det viste sig, at min ægløsning havde rykket sig, så der kan sagtens være håb endnu 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Diosa85

Beti89 skriver:

Kunne først teste da jeg var 5+

Anmeld Citér

27. juni 2016

Mo123

Jeg testede svagt positiv 3 dage efter forventet mens. Derefter har jeg været ved lægen og fået det bekræftet.. Og i dag en uge efter har jeg testet klart positiv :-) 

held og lykke - prøv at nyd hinanden og ikke tænke alt for meget i cyklusser! Jeg blev selv gravid lige efter p-pille stop, havde så en missed abortion d. 19 januar og er nu gravid igen 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Augustmama

4+4 :-) 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Baby2017

Jeg testede meget svag positiv 3+6 dagen før forventet mens

Jeg synes du skulle prøve at teste igen og måske med et andet mærke.. jeg brugte en "tidlig" gt. Da jeg var 4+0 og stregen var så fin

Anmeld Citér

27. juni 2016

Soonmom

Første gang 5+0 / 5+1

Anden gang, mit gæt er 5+0

- Men usikker da jeg ikke er kommet ind i min cyklus igen og endnu ikke har været til scanning

Anmeld Citér

27. juni 2016

Beti89

Baby2017 skriver:

Jeg testede meget svag positiv 3+6 dagen før forventet mens

Jeg synes du skulle prøve at teste igen og måske med et andet mærke.. jeg brugte en "tidlig" gt. Da jeg var 4+0 og stregen var så fin

Det var tidligt du ku se det

Jeg er bare virkelig nervøs for den stadig er negativ  Ville du anbefalede jeg ventede med at teste til om morgenen? 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Beti89

Fedt at hører der er flere der først kunne teste sent så der håb endnu..  det håber jeg virkelig også er gældende for mig 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Baby2017

Beti89 skriver:

Det var tidligt du ku se det

Jeg er bare virkelig nervøs for den stadig er negativ  Ville du anbefalede jeg ventede med at teste til om morgenen? 

Ja jeg blev også selv overrasket, selvom jeg havde det på fornemmelse. Troede bare ikke jeg kunne få en streg så tidligt..

Jeg har selv altid testet om morgenen for der er urinen mest koncentreret

Får du ikke en streg og mens stadig udebliver kan du jo tage en hver 3 dag for hcg fordobles hver 2 eller 3 dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.