Fortælle det til forældren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2016

TNBC

Anonym skriver:

Det korte svar er nej. Jeg ville selv finde det ekstremt grænseoverskridende, hvis en af mine børns venners forældre pludselig ringede eller skrev til mig angående mit privatliv. Det er naturligt at pigen bekymrer sig over at hendes forældre skændes og det vedkommer på ingen måde dig - slet ikke taget i betragtning at hun ikke har fortalt det til dig direkte.

Nu er det jo heller ikke fordi hun vil have detaljer. Det handler om deres datter og hendes frygt. Vil du hellere have at dine børn er bange end at en venindes mor fortæller dig noget din datter har sagt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Anonym

TNBC skriver:

Nu er det jo heller ikke fordi hun vil have detaljer. Det handler om deres datter og hendes frygt. Vil du hellere have at dine børn er bange end at en venindes mor fortæller dig noget din datter har sagt?

At pigen ringer til sin mor for at tale om situationen, lyder på mig som om, at hendes mor godt er klar over pigens bekymringer.

Jeg tror desuden også, at det ville være grænseoverskridende for pigen idet hun fortalte det til sin veninde og ikke hendes venindes mor!

Anmeld Citér

28. juni 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Hvis du kun har hørt det den ene gang, havde jeg ikke reageret på, på  det over for hendes foældre. Men jeg havde lyttet rigtig godt efter de næste gange pigen kom på besøg og var det noget der gentog sig havde jeg kontaktet forældrene, men ikke første gang 2 ti årige fortæller lidt

Anmeld Citér

28. juni 2016

karivinc

Hck skriver:

Hvis du kun har hørt det den ene gang, havde jeg ikke reageret på, på  det over for hendes foældre. Men jeg havde lyttet rigtig godt efter de næste gange pigen kom på besøg og var det noget der gentog sig havde jeg kontaktet forældrene, men ikke første gang 2 ti årige fortæller lidt

Enig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.