Nogle der vil prøve Vitex?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2016

morseptember17

Natteravnen skriver:

Hold da kæft !! Ej så kan jeg virkelig godt forstå det .. Og jeg synes min var lang :p.. Jeg tænker Porto på 30 kr. Det bliver nok lidt mere men fuck det! Jeg ved hvordan det er at være i dit sted haha :p

Altså, vil gerne købe det for 250kr inkl Porto, til den første? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2016

SK85

Husk at Vitex kun må tages fra menstruation og frem til ægløsningen, da man ikke må tage dem, hvis er blevet gravid

Anmeld Citér

27. juni 2016

Natteravnen

WantingBaby2012 skriver:

Hold da op, hvor er der mange positive indberetninger på nettet om  Vitex og graviditet kort tid efter. Det må prøves! 

Har før mistet 2 gange i  uge 6-7 stykker, og kan også læse, at det kan hjælpe kroppen med at holde på graviditeten... 

Nogen der kender samme "vidundermiddel" til mænd og forbedring af sædkvalitet? 

Ja lige præcis!! 

Alle de positive beretninger om Vitex på nettet fik også mig til at tænke at så måtte jeg sgu prøve det ..

Og her sidder jeg og skal til den første rigtig scanning om 2 uger ... Hvis den ovenstående ikke er interesseret i dem, så må du gerne købe dem ad mig med samme rabat og ordning selvfølgelig 

- Jeg kender desværre ikke noget til mænd.. Hmm.. Eller har faktisk hørt at det er godt at spise efter kanon kuren (har aldrig læst om den eller prøvet den.. Kun hørt begrebet ).. 

Anmeld Citér

27. juni 2016

morseptember17

Natteravnen skriver:

Ja lige præcis!! 

Alle de positive beretninger om Vitex på nettet fik også mig til at tænke at så måtte jeg sgu prøve det ..

Og her sidder jeg og skal til den første rigtig scanning om 2 uger ... Hvis den ovenstående ikke er interesseret i dem, så må du gerne købe dem ad mig med samme rabat og ordning selvfølgelig 

- Jeg kender desværre ikke noget til mænd.. Hmm.. Eller har faktisk hørt at det er godt at spise efter kanon kuren (har aldrig læst om den eller prøvet den.. Kun hørt begrebet ).. 

Har skrevet ovenover at jeg gerne vil købe til den første

Anmeld Citér

28. juni 2016

Natteravnen

PB-anonym skriver:

Altså, vil gerne købe det for 250kr inkl Porto, til den første? :-)

Okay, det kan vi sagtens aftale 

Anmeld Citér

28. juni 2016

morseptember17

Natteravnen skriver:

Okay, det kan vi sagtens aftale 

Super, kan man skrive privat herinde?

Anmeld Citér

28. juni 2016

Natteravnen

SK85 skriver:

Husk at Vitex kun må tages fra menstruation og frem til ægløsningen, da man ikke må tage dem, hvis er blevet gravid

Lige dette er der delte meninger om på området 

- Man kan nemlig gøre begge ting 

Anmeld Citér

3. juli 2016

24681012

Hejsa.
jeg er på dag 32 i min aller første cyklus uden p-piller, min mand og jeg er nemlig også igang med PB 
Jeg skal ned i vores lokale helse butik og købe VITEX imorgen.
og jøsses jeg glæder mig! da jeg ikke har set skyggen af mens siden pille-stoppet!!!!!
ved godt det ikke er lang tid, men alle skal starte et sted. og er desperat 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Milalas

Jeg har slet ikke hørt om Vitex men det lyder da helt kanon  

Ved I om man godt må tage det sammen med  alle de andre vitaminer? Jeg tager folin og gele Royal 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Milalas

SK85 skriver:

Dette har jeg også læst om Gele Royal, ved du om det er korrekt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.