Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Alle
Efter brug af vitex er jeg blevet gravid!! JUHU Derfor har jeg ikke brug for de 2 uåbnet glas med vitex piller jeg har (de er i folie og det hele ).. Derfor vil jeg meget gerne sælge dem med rabat til en som ønsker at give dem et skud For mig har de været det sande mirakelmiddel, men det er jo sikkert individuelle opfattelser
Min første cyklus efter p-pille stop var på 85 dage (snooork)... Jeg startede med vitex på dag 71 fordi nu gad jeg sgu ikke mere, og ca. 14 dage efter fik jeg mens!! I min næste cyklus fik jeg ÆL på dag 21, som må siges at være en kæmpe forbedring, og fik aldrig mens, fordi jeg blev gravid
Jeg har også et åbnet glas med omkring 25 piller tilbage, så hvis man ikke er sart får man selvfølgelig dette med gratis ! Jeg vil betegne mig selv som renlig, haha
Knus knus og held og lykke til alle jer derude!!
- Jeg krydser for jer!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vitex er super godt. Her virkede det også
Liv_86 skriver: Vitex er super godt. Her virkede det også
Ja det er mega godt!!!
Årh jeg overvejer det virkelig hvad gør det godt for osv? :-) jeg har ingen mens haft siden januar...
PB-anonym skriver: Årh jeg overvejer det virkelig hvad gør det godt for osv? :-) jeg har ingen mens haft siden januar...
Det burde du virkelig gøre!!
Den primære virkning er at det gør din cyklus stabil igen, ligesom den gjorde med mig Den hjælper altså med at man får ægløsning og derfor menstruation
- eller forhåbenligt ikke menstruation fordi man bliver gravid haha
Men den har også andre virkninger som at hjælpe på PMS osv
Jeg har givet 135 kr. pr. glas, så i alt 270 kr for 2, men du må gerne købe dem for 220 kr. for 2 (plus du får den åbnede med, så kan du altid smide den ud hvis du ikke ønsker at bruge den )
- Jeg har også nogle ægløsningstest liggende som jeg af gode grunde ikke får brugt, som du også gerne må få med
Natteravnen skriver: Det burde du virkelig gøre!! Den primære virkning er at det gør din cyklus stabil igen, ligesom den gjorde med mig Den hjælper altså med at man får ægløsning og derfor menstruation - eller forhåbenligt ikke menstruation fordi man bliver gravid haha Men den har også andre virkninger som at hjælpe på PMS osv Jeg har givet 135 kr. pr. glas, så i alt 270 kr for 2, men du må gerne købe dem for 220 kr. for 2 (plus du får den åbnede med, så kan du altid smide den ud hvis du ikke ønsker at bruge den ) - Jeg har også nogle ægløsningstest liggende som jeg af gode grunde ikke får brugt, som du også gerne må få med
Det blir i hvert fald først til den 1. Så det lyder jo godt! Hvor mange skal man tage om dagen?? :-)
PB-anonym skriver: Det blir i hvert fald først til den 1. Så det lyder jo godt! Hvor mange skal man tage om dagen?? :-)
På bøtten står der 1
Men i starten tog jeg 2 om dagen for at sætte kroppen i gang Vi har en i familien som er uddannet inden for området som sagde at det slet ikke skader.. (det står der også på nettet)
- Så det gjorde jeg i starten for at at tage 1 pille
De skal tages om morgen på tom mave med vand.. Jeg plejede at tage en pille også vente i 30 min med at spise morgenmad ca
Natteravnen skriver: På bøtten står der 1 Men i starten tog jeg 2 om dagen for at sætte kroppen i gang Vi har en i familien som er uddannet inden for området som sagde at det slet ikke skader.. (det står der også på nettet) - Så det gjorde jeg i starten for at at tage 1 pille De skal tages om morgen på tom mave med vand.. Jeg plejede at tage en pille også vente i 30 min med at spise morgenmad ca
Hvad tænker du Porto blir? :-) det lyder jo godt, og når man har en cyklus på 162 dage ( er jeg på nu, siden sidste mens første dag) blir man lidt desperat
PB-anonym skriver: Hvad tænker du Porto blir? :-) det lyder jo godt, og når man har en cyklus på 162 dage ( er jeg på nu, siden sidste mens første dag) blir man lidt desperat
Hold da kæft !! Ej så kan jeg virkelig godt forstå det .. Og jeg synes min var lang :p.. Jeg tænker Porto på 30 kr. Det bliver nok lidt mere men fuck det! Jeg ved hvordan det er at være i dit sted haha :p
Hold da op, hvor er der mange positive indberetninger på nettet om Vitex og graviditet kort tid efter. Det må prøves!
Har før mistet 2 gange i uge 6-7 stykker, og kan også læse, at det kan hjælpe kroppen med at holde på graviditeten...
Nogen der kender samme "vidundermiddel" til mænd og forbedring af sædkvalitet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128