Tivoli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg siger bare, hvad jeg selv ville gøre. Hvis den eneste grund er fosteret ikke er levedygtigt, hvorfor fraråder lægen så at man løfter tunge ting og anstrenger sig hårdt, de første uger af graviditeten?

Jeg siger ikke at det aldrig kan være grundet ydre omstændigheder, men en tur i attraktioner i Tivoli gør jo ingen skade, så synes det er dumt du gør ts nervøs. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Hvis det er Infos fra en læge, så er jeg mere sikker. Ved du hvor længe man må gå i forlystelsespark? Er det indtil andet trimester?

Tænker at det er indtil du ikke selv synes det er rart mere eller ikke kan være i forlystelserne på grund af maven. Pas nu på med at blive over-forsigtig, ellers bliver det nogle ret lange 9 måneder 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym

Sandratoft skriver:

Jeg siger ikke at det aldrig kan være grundet ydre omstændigheder, men en tur i attraktioner i Tivoli gør jo ingen skade, så synes det er dumt du gør ts nervøs. 

Jeg er ikke sikker på at det ikke kunne skade eller at hun/baby kunne komme noget til i dem, derfor siger jeg, som jeg gør. Jeg er ret sikker på at hun var nervøs/usikker inden. Det er jo derfor hun har søgt råd. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

lineog4

Jeg var i Tivoli en dag over termin med min mindste, og prøvede alle de ting jeg kunne spændes fast i - han er selvfølgelig lidt tosset men mon ikke han var blevet det alligevel. 

Ved i Legoland der måtte jeg ikke prøve alt da jeg var gravid, men det var fordi de mente forlystelsen kunne give et stød i maven med den der spænder dig fast. 

Jeg siger ikke man skal være ufornuftig når man er gravid men man skal heller ikke stoppe med at leve. Vores krop er indrettet til at være gravid og passe på barnet og der skal en del til før der sker skade på barnet - jeg er fx også faldet og landet på maven uden der skete noget. Jeg har flyttet borde og stole til en studiestart før uge 12 og ikke mindst båret på de andre børn, nå ja og reddet på dromedar i Sahara i uge 24 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Tænker at det er indtil du ikke selv synes det er rart mere eller ikke kan være i forlystelserne på grund af maven. Pas nu på med at blive over-forsigtig, ellers bliver det nogle ret lange 9 måneder 

Det var også det jeg tænkte, men der står på næsten alle forlystelser inde i tivoli at gravide ikke burde gå op, men der står intet om hvor langt henne osv 

Men jeg vil lytte til dig og din læges råd og så hygge mig, jeg vil bare være en smule mere forsigtig end normalt, fx så tror jeg at jeg bliver nede på jorden, når de andre skal op i det gyldne tårn 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Tyro

lineog4 skriver:

Jeg var i Tivoli en dag over termin med min mindste, og prøvede alle de ting jeg kunne spændes fast i - han er selvfølgelig lidt tosset men mon ikke han var blevet det alligevel. 

Ved i Legoland der måtte jeg ikke prøve alt da jeg var gravid, men det var fordi de mente forlystelsen kunne give et stød i maven med den der spænder dig fast. 

Jeg siger ikke man skal være ufornuftig når man er gravid men man skal heller ikke stoppe med at leve. Vores krop er indrettet til at være gravid og passe på barnet og der skal en del til før der sker skade på barnet - jeg er fx også faldet og landet på maven uden der skete noget. Jeg har flyttet borde og stole til en studiestart før uge 12 og ikke mindst båret på de andre børn, nå ja og reddet på dromedar i Sahara i uge 24 

Man skal da først ride på dromedar i uge 40 for at ryste fødslen i gang 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg gør det også, man skal også passe på som hende den anden skrev, at man ikke gør graviteten alt for kedelig 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Babilooo

Der er en del forlystelser de fraråder ved graviditet.  Jeg ville undgå disse.

Anmeld Citér

24. juni 2016

lineog4

Tyro skriver:

Man skal da først ride på dromedar i uge 40 for at ryste fødslen i gang 

Kunne ikke finde en i uge 40 så bad on igangsættelse 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Cirkus1900

Jeg prøvede vikingskibene da jeg var høj gravid - så det fødte jeg ikke af. De kiggede godt nok lidt på mig, men min store søn ville prøve.

så ville det også være farligt at gøre på grusvej på cykel - det sker der heller ikke noget af. 

Mig nej jeg har ikke spurgt min læge, men brugt min sunde fornuft. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.