Tivoli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.807 visninger
21 svar
22 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej, jeg er gravid i 6 uge.

Jeg skal i Tivoli i morgen med familien og de ved ikke noget endnu og jeg har hørt meget om forlystelser osv.

Men hvad med når man kun er i uge 6? Baby er jo godt beskyttet derinde? Jeg har læst at i første trimester, at der ikke kan ske noget og at man sagtens kan gå op.

Men hvad siger i tøsser? Min læge er lukket nu, så kan ikke rigtigt ringe og spørge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2016

Cirkus1900

Tag i Tivoli og ha det sjovt. Prøv hvad du vil...

der sker ikke noget.

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym

Selv er jeg lidt forsigtig med hvad jeg laver nu, da jeg fik en SA i sidste graviditet. Fosteret er skrøbeligt i uge 6  

Valget er helt op til dig selv, kan godt forstå at du bare gerne vil hygge dig og nyde turen 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej, jeg er gravid i 6 uge.

Jeg skal i Tivoli i morgen med familien og de ved ikke noget endnu og jeg har hørt meget om forlystelser osv.

Men hvad med når man kun er i uge 6? Baby er jo godt beskyttet derinde? Jeg har læst at i første trimester, at der ikke kan ske noget og at man sagtens kan gå op.

Men hvad siger i tøsser? Min læge er lukket nu, så kan ikke rigtigt ringe og spørge.

Tag afsted og prøv alle de ting du vil, det sker der ingenting ved det eneste man ikke anbefaler er tunge løft. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Selv er jeg lidt forsigtig med hvad jeg laver nu, da jeg fik en SA i sidste graviditet. Fosteret er skrøbeligt i uge 6  

Valget er helt op til dig selv, kan godt forstå at du bare gerne vil hygge dig og nyde turen 

Man får en spontan abort fordi fosteret ikke er levedygtigt, ikke fordi man kører i rutsjebane eller karrusel. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym trådstarter

Cirkus1900 skriver:

Tag i Tivoli og ha det sjovt. Prøv hvad du vil...

der sker ikke noget.

Er du sikker? Har du spurgt en læge eller lign? Jeg vil virkelig ikke skade fosteret 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Tag afsted og prøv alle de ting du vil, det sker der ingenting ved det eneste man ikke anbefaler er tunge løft. 

Er du sikker? Har du spurgt læge eller lign?

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym

Sandratoft skriver:

Man får en spontan abort fordi fosteret ikke er levedygtigt, ikke fordi man kører i rutsjebane eller karrusel. 

Jeg siger bare, hvad jeg selv ville gøre. Hvis den eneste grund er fosteret ikke er levedygtigt, hvorfor fraråder lægen så at man løfter tunge ting og anstrenger sig hårdt, de første uger af graviditeten?

Anmeld Citér

24. juni 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Er du sikker? Har du spurgt læge eller lign?

Jeg er sikker, der var hvad min egen læge fortalte mig i sin tid. Men hvis du har det dårligt med det, så skal du da bare blive på jorden. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg er sikker, der var hvad min egen læge fortalte mig i sin tid. Men hvis du har det dårligt med det, så skal du da bare blive på jorden. 

Hvis det er Infos fra en læge, så er jeg mere sikker. Ved du hvor længe man må gå i forlystelsespark? Er det indtil andet trimester?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.