Brexit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2016

alenemor42

Jeg syntes også det bliver vældigt interessant at følge.

Der er slet ingen tvivl hos mig om at det her nej til EU er arbejderklassens opråb til regeringen om at nok er nok, de er trætte af den kapitalistiske elite der er så langt fra hverdagen man har i arbejderklassen  i England, de er trætte af polakker osv. Der tager jobs og dumper lønnen. Det er det der går igen og igen når du hører interviews med nej sigerne i England. Immegrationen som EU dikterer (mere eller mindre) syntes de er et problem når der bliver skåret i benefits og lign. For deres egne som dårligt kan overleve. ...

Genkendelige problemstillinger? ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker at Danmark er så lille et land, at vi ville have svært ved at klare os uden EU, hvorimod uk bedre ka klare sig uden.

Det bliver interesant at se hva der kommer til at ske de næste par år!! Vh stine

Anmeld Citér

28. juni 2016

karivinc

Hvis England vil forblive en del af EEA, er de nødt til at indgå samme aftale som Norge dvs. at den fri bevægelighed vil forsætte, hvilket netop er hvad visse politikere lovede, at de ville sætte en stopper for.

Den del af befolkningen som stemte ud, er i mine øjne blevet snydt idet der ikke er meget der vil ændre sig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.