Kikkertundersøgelse af livmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2016

Babybee

Anonym skriver:

Nu ska jeg hvis ha en vandscannlng det kaldte sekretæren den, da jeg snakkede med hende. 

Og hun sagde at jeg hverken skulle i narkose eller smertestillende  

har du prøvet den form for scanning?

så der var ingen niv, nap deroppe? Blev der brugt det det "næp" For at åbne op?  

Nu siger du vandscanning? Altså er det sådan en passage undersøgelse? Der stikker de et kateter op i livmoren og skyller æggelederne?

det har jeg fået i forbindelse med behandæingsopstart. Og det er uden bedøvelse ...

jeg har også fået en hysteroskopi (kameraundwrsøgelser af livmoren) det vsr i fuld narkose.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Babybee skriver:

Nu siger du vandscanning? Altså er det sådan en passage undersøgelse? Der stikker de et kateter op i livmoren og skyller æggelederne?

det har jeg fået i forbindelse med behandæingsopstart. Og det er uden bedøvelse ...

jeg har også fået en hysteroskopi (kameraundwrsøgelser af livmoren) det vsr i fuld narkose.

Som jeg har læst på nettet med en vandscannlng. Så r det en lille slange op i livmoren, som puster vand ud, og så et lille kamera som ska tage billeder af livmoren .. 

Jeg ska ha tjekket en knude der sidder oppe i livmoren ..

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Nej det har jeg ikke prøvet endnu men det skal jeg nok også igennem på et tidspunkt. Ja det blev brugt et næb til at åbne med

I forbindelse med hvad? 

Jeg bliver dårlig allerede ved tanken :-( 

Anmeld Citér

23. juni 2016

MorTilN

Anonym skriver:

I forbindelse med hvad? 

Jeg bliver dårlig allerede ved tanken :-( 

Vi skal igennem iui og så skal jeg ret sikkert have foretaget en vandskaning for at tjekke om der er gennemgang i æglederene 

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Vi skal igennem iui og så skal jeg ret sikkert have foretaget en vandskaning for at tjekke om der er gennemgang i æglederene 

Ja det skal du helt sikkert. 

Hvordan regere din krop på sådan noget underliv tjek? 

Dengang jeg fik lagt spiral besvimet jeg  

Anmeld Citér

23. juni 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Ja det skal du helt sikkert. 

Hvordan regere din krop på sådan noget underliv tjek? 

Dengang jeg fik lagt spiral besvimet jeg  

Den har ikke reageret på noget endnu

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Den har ikke reageret på noget endnu

Årh hvor må det være dejligt

Anmeld Citér

23. juni 2016

Babybee

Anonym skriver:

Som jeg har læst på nettet med en vandscannlng. Så r det en lille slange op i livmoren, som puster vand ud, og så et lille kamera som ska tage billeder af livmoren .. 

Jeg ska ha tjekket en knude der sidder oppe i livmoren ..

hmm.. altså det er normalt at få lavet HSU, for at tjekke om din passage er ok, og der laverde også en indvendig scanning -dog ikke oppe i livmoren, men du kan se livmoren, som du ville kunne se den ved en graviditet... Men skal du have en fuld Hysteroskopi, så skal de helt op i livmoren med et kamera, men jeg har nu aldrig hørt om nogen der ikke har fået det gjort i narkose (læste om en der tilvalgte at få det gjort i lokalbedøvelse - men det er helt sindsygt i mine øjne)

Men når lægen siger du intet behøver at tage, så må det simpelthen være på niveau med HSU...

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Babybee skriver:

hmm.. altså det er normalt at få lavet HSU, for at tjekke om din passage er ok, og der laverde også en indvendig scanning -dog ikke oppe i livmoren, men du kan se livmoren, som du ville kunne se den ved en graviditet... Men skal du have en fuld Hysteroskopi, så skal de helt op i livmoren med et kamera, men jeg har nu aldrig hørt om nogen der ikke har fået det gjort i narkose (læste om en der tilvalgte at få det gjort i lokalbedøvelse - men det er helt sindsygt i mine øjne)

Men når lægen siger du intet behøver at tage, så må det simpelthen være på niveau med HSU...

Jeg fik min indkaldelse idag og der står vandscanning .. 

Ved du hvordan det forgår? Gør det ondt 

Anmeld Citér

24. juni 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Årh hvor må det være dejligt

Det er det også

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.