Følg min vej som SSA Elev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2016

Benjamins'mor

Mynewlife skriver:

Ja jeg læste godt dit indlæg. 

Jeg hører til Region midt. Ved god svar kan variere, men vores har ansøgningsfrist den 15 august.. Vidste ikke det kunne variere SÅ meget 

Ja det træls 

Nu skriver du region midt, det er jo lidt et vidt begreb Men har hørt flere komme ind i Silkeborg i første forsøg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2016

Mynewlife

Benjamins'mor skriver:

Nu skriver du region midt, det er jo lidt et vidt begreb Men har hørt flere komme ind i Silkeborg i første forsøg.

Der er kun én regionmidt, man kan søge ind ved. Og så kan man lave 1-2-3 prioriteringer. Herning-Viborg-Randers.. og 2 mere mener jeg. Så kan man også søge i kommunerne. Silkeborg-Herning-Viborg-Skive osv. 

Har også søgt ind i Silkeborg først, men der kom jeg heller ikke ind. Måske fordi jeg har 1 times tid derned.. Og så vælger de andre før mig :-)

Anmeld Citér

22. juni 2016

Benjamins'mor

Mynewlife skriver:

Der er kun én regionmidt, man kan søge ind ved. Og så kan man lave 1-2-3 prioriteringer. Herning-Viborg-Randers.. og 2 mere mener jeg. Så kan man også søge i kommunerne. Silkeborg-Herning-Viborg-Skive osv. 

Har også søgt ind i Silkeborg først, men der kom jeg heller ikke ind. Måske fordi jeg har 1 times tid derned.. Og så vælger de andre før mig :-)

Min stedsøster havde også 45 mins kørsel. Hun kom ind første gang, men ved selvfølgelig ikke hvad de vælger efter.

Anmeld Citér

22. juni 2016

Mynewlife

Benjamins'mor skriver:

Min stedsøster havde også 45 mins kørsel. Hun kom ind første gang, men ved selvfølgelig ikke hvad de vælger efter.

Ansøgning-Cv- osv.. Og hvis der så er flere der er i den gruppe, trækker de jo bare nogle.  Eller det var det jeg fik at vide i hvertfald. At så var man ikke en af "de heldige" der blev trukket ud.

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Mynewlife skriver:

Du må jo søge alle de steder du vil.  

Hvis det stadig ikke lykkes dig denne gang, så søg alle de steder du kan indenfor den radius af kørsel du føler du kan overskue om morgenen.  

Men husk at sygehuspraktikken jo ikke nødvendigvis ligger i den kommune du søger i, så den kan være længere væk.  

Anmeld Citér

23. juni 2016

Fam. Madsen

Anonym skriver:

http://ssaeleven.bloggersdelight.dk

På ovenstående link er det muligt at følge min vej igennem uddannelse til social og sundhedsassistent. Jeg har lige modtaget brevet om at jeg er optaget, og indtil jeg starter kan i læse om mine tanker omkring forløbet, samt min hverdag op til.. Der er ikke så meget indtil videre derinde, men det kommer lidt efter lidt..  

Tillykke. 

Er selv Kommet ind på ssa uddannelsen med start d. 1/8-16

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

Tillykke. 

Er selv Kommet ind på ssa uddannelsen med start d. 1/8-16

Tillykke  

så er der ikke længe til at du skal starte nu  

Anmeld Citér

23. juni 2016

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Tillykke  

så er der ikke længe til at du skal starte nu  

Nej det er der ikke 

Og jeg glæder mig helt vildt... 

Hvornår skal du starte???

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

Nej det er der ikke 

Og jeg glæder mig helt vildt... 

Hvornår skal du starte???

Jamen enten okt eller november, vi bliver kompetencevurderet og så starter vi i hold efter den

Anmeld Citér

23. juni 2016

Mynewlife

Anonym skriver:

Du må jo søge alle de steder du vil.  

Hvis det stadig ikke lykkes dig denne gang, så søg alle de steder du kan indenfor den radius af kørsel du føler du kan overskue om morgenen.  

Men husk at sygehuspraktikken jo ikke nødvendigvis ligger i den kommune du søger i, så den kan være længere væk.  

Ja, men der er stadig kun én regionmidt, man kan søge ved. :-) Har skam også søgt mange andre steder.

Yes :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.