Følg min vej som SSA Elev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. juni 2016

Anonym trådstarter

http://ssaeleven.bloggersdelight.dk

På ovenstående link er det muligt at følge min vej igennem uddannelse til social og sundhedsassistent. Jeg har lige modtaget brevet om at jeg er optaget, og indtil jeg starter kan i læse om mine tanker omkring forløbet, samt min hverdag op til.. Der er ikke så meget indtil videre derinde, men det kommer lidt efter lidt..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2016

Mynewlife

Stort tillykke. Jeg er selv en af dem som har søgt siden 2013. Har en del på CV'et og har lavet en flot ansøgning denne gang. Så håber jeg kommer ind. Det var godt nok hurtigt du har fået svar  

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym trådstarter

Mynewlife skriver:

Stort tillykke. Jeg er selv en af dem som har søgt siden 2013. Har en del på CV'et og har lavet en flot ansøgning denne gang. Så håber jeg kommer ind. Det var godt nok hurtigt du har fået svar  

Mange tak hvilken region hører du til? Jeg blev færdig som hjælper i oktober sidste år og det her var jo så fjerde gang jeg søgte kender dog også nogen der som dig har forsøgt i flere år desværre 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Mynewlife

Anonym skriver:

Mange tak hvilken region hører du til? Jeg blev færdig som hjælper i oktober sidste år og det her var jo så fjerde gang jeg søgte kender dog også nogen der som dig har forsøgt i flere år desværre 

Ja jeg læste godt dit indlæg. 

Jeg hører til Region midt. Ved god svar kan variere, men vores har ansøgningsfrist den 15 august.. Vidste ikke det kunne variere SÅ meget 

Ja det træls 

Anmeld Citér

22. juni 2016

alenemor42

God fornøjelse, jeg er færdig som ass. Slut oktober 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym trådstarter

Mynewlife skriver:

Ja jeg læste godt dit indlæg. 

Jeg hører til Region midt. Ved god svar kan variere, men vores har ansøgningsfrist den 15 august.. Vidste ikke det kunne variere SÅ meget 

Ja det træls 

her var fristen lidt forskudt alt efter om man søgte region eller kommune. Nogle kommuner havde frist her den 17/6 så de har jo nærmest ikke kigget på ansøgningerne endnu.  

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

God fornøjelse, jeg er færdig som ass. Slut oktober 

mange tak. jeg glæder mig til at starte.

Anmeld Citér

22. juni 2016

Mynewlife

Anonym skriver:

her var fristen lidt forskudt alt efter om man søgte region eller kommune. Nogle kommuner havde frist her den 17/6 så de har jo nærmest ikke kigget på ansøgningerne endnu.  

Nå for dælan :-)

Krydser for mig også Og god fornøjelse til dig! 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym trådstarter

Mynewlife skriver:

Nå for dælan :-)

Krydser for mig også Og god fornøjelse til dig! 

Krydser også fingre for dig håber det lykkes dig at komme ind denne gang 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Mynewlife

Anonym skriver:

Krydser også fingre for dig håber det lykkes dig at komme ind denne gang 

Tak :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.